emilie321 Skrevet 16. august Forfatter Skrevet 16. august stjernestøv skrev (31 minutter siden): Nei det forstår jeg veldig godt, god bedring videre og håper alt går bra ❤️ Takk🥰 0 Siter
Vhanja Skrevet 16. august Skrevet 16. august Riktig god bedring, håper det ordner seg kjapt, dette! 0 Siter
emilie321 Skrevet 16. august Forfatter Skrevet 16. august Vhanja skrev (14 minutter siden): Riktig god bedring, håper det ordner seg kjapt, dette! Takk🥰 0 Siter
Vendi Skrevet 16. august Skrevet 16. august (endret) emilie321 skrev (5 timer siden): Det går etter forholdene bra, men dette er nok forstadiet til tette årer.. igjen. Var nok bare litt tidlig ute. Liker ikke dette her Godt du var tidlig ute da. Hva gjøres med det? Riktig god bedring! ❤️ Endret 16. august av Vendi 0 Siter
emilie321 Skrevet 16. august Forfatter Skrevet 16. august Vendi skrev (7 timer siden): Godt du var tidlig ute da. Hva gjøres med det? Riktig god bedring! ❤️ Foreløpig ikke noe, men skal til hjertepoliklinikken. Regner med at det blir nye undersøkelser. Det ble snakket om en sykkel og CT etter jeg har syklet (husker ikke hva den undersøkelsen heter) Sist jeg var inne på rikshospitalet, så tok jeg den i forkant. 0 Siter
emilie321 Skrevet 16. august Forfatter Skrevet 16. august Dorthe skrev (5 timer siden): Riktig god bedring til deg Emilie Takk🥰 0 Siter
emilie321 Skrevet 16. august Forfatter Skrevet 16. august Vendi skrev (7 timer siden): Godt du var tidlig ute da. Hva gjøres med det? Riktig god bedring! ❤️ Takk🥰 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.