AnonymBruker Skrevet i går, 18:56 Skrevet i går, 18:56 laban skrev (1 minutt siden): Nå vet jeg ikke om du er ironisk når du skriver "nydelig", men uansett: Grunnen til at jeg ikke svarte noe her i utgangspunktet, var at jeg ikke hadde så mye å fortelle om. Uansett hvem som starter slike og liknende tråder, er det ikke alltid jeg svarer. Det kan være helt tilfeldig, det er ingen dypere mening bak. Fredag skulle jeg truffet noen fra familien, men det ble usatt pga. sykdom. I går ble det litt helgehandel i tillegg til klesvask som tørket lynraskt ute i strålende vær. Jeg sørget også for at både våre egne uteplanter og mine foreldres grav på kirkegården fikk vann. Heldigvis, siden det varslede tordenværet stort sett gled forbi. I dag har jeg vært på noe festivalliknende (ikke musikk) i en bydel der jeg ofte vanker pga. en fritidsaktivitet. Hvorfor føler du at du må forklare deg så veldig? (Øverste avsnitt). Anonymkode: b34a1...bed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 19:00 Skrevet i går, 19:00 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor føler du at du må forklare deg så veldig? (Øverste avsnitt). Anonymkode: b34a1...bed Fordi TS har hatt enda en meltdown på forumet fordi hun synes hun får så få svar. Anonymkode: a3c48...405 0 Siter
laban Skrevet i går, 19:00 Skrevet i går, 19:00 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor føler du at du må forklare deg så veldig? (Øverste avsnitt). Anonymkode: b34a1...bed Fordi trådstarter har hatt en reaksjon på manglende svar, i en separat tråd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 19:10 Skrevet i går, 19:10 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fordi TS har hatt enda en meltdown på forumet fordi hun synes hun får så få svar. Anonymkode: a3c48...405 laban skrev (8 minutter siden): Fordi trådstarter har hatt en reaksjon på manglende svar, i en separat tråd. Så det betyr at alle nå må gå på eggeskall rundt henne av frykt for å vekke monsteret til live igjen? Anonymkode: b34a1...bed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 19:12 Skrevet i går, 19:12 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det betyr at alle nå må gå på eggeskall rundt henne av frykt for å vekke monsteret til live igjen? Anonymkode: b34a1...bed Man kan svare. Men hvis det ikke er 100 % støtte så blir det meltdown. Man kan la være å svare, men da blir det også meltdown. Anonymkode: a3c48...405 0 Siter
Blondi Skrevet i går, 19:15 Forfatter Skrevet i går, 19:15 Ts er grusomt menneske så pass dere. 0 Siter
XbellaX Skrevet i går, 19:16 Skrevet i går, 19:16 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så det betyr at alle nå må gå på eggeskall rundt henne av frykt for å vekke monsteret til live igjen? Anonymkode: b34a1...bed Jeg tror ikke det, jeg tror det handler om at folk, i dette tilfellet seigdama, er genuint hyggelig av natur og forsøker å møte andre på en grei måte. Man kan være trivelig, uten å gå på eggeskall. 3 Siter
laban Skrevet i går, 19:18 Skrevet i går, 19:18 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så det betyr at alle nå må gå på eggeskall rundt henne av frykt for å vekke monsteret til live igjen? Anonymkode: b34a1...bed Nei, men jeg har ikke noe ønske om å gjøre situasjonen verre. For meg er det normalt å gå litt stille i dørene når det trengs. Dessuten hadde jeg allerede blandet meg inn i den andre tråden. Det er mange som har hatt en utblåsning på DOL iblant, de er ikke monstre av den grunn. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 19:41 Skrevet i går, 19:41 Blondi skrev (22 minutter siden): Ts er grusomt menneske så pass dere. Neida det er du ikke. Bare pust med magen. Ro deg ned et par hakk. Og prøv og forstå at det er ingen her på forumet som er ute etter og ta deg. Dette kommer til og gå fint. Anonymkode: 43aa7...22d 1 Siter
frosken Skrevet i går, 20:05 Skrevet i går, 20:05 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Så det betyr at alle nå må gå på eggeskall rundt henne av frykt for å vekke monsteret til live igjen? Anonymkode: b34a1...bed Jeg liker i utgangspunktet direkte tilbakemeldinger, men kun når den primære hensikten er å bidra med noe konstruktivt. Det er ikke til hjelp for trådstarter om folk altfor ofte pisker opp negativ stemning som følge av hennes svakheter. 0 Siter
Blondi Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Neida det er du ikke. Bare pust med magen. Ro deg ned et par hakk. Og prøv og forstå at det er ingen her på forumet som er ute etter og ta deg. Dette kommer til og gå fint. Anonymkode: 43aa7...22d Jeg må forsøke. Akkurat nå så tenker jeg at det ikke er sant og føles vondt. Det skrives om meg over mitt hode om både diagnoser og om meg som person. Alt dette fordi jeg var lei meg i går og håpte på et lite klapp på skulderen og litt forståelse og ble ikke bedre i dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Blondi skrev (7 minutter siden): Alt dette fordi jeg var lei meg i går og håpte på et lite klapp på skulderen og litt forståelse og ble ikke bedre i dag. Du tror fortsatt det er grunnen til at folk reagerte? Leser du egentlig det folk skriver til deg? Dvs, tar du inn over deg ordene som faktisk står uten å vri dem til noe annet enn det som faktisk står. For det du skriver her har ingenting som helst å gjøre med hvorfor du fikk de svarene du fikk. Anonymkode: a3c48...405 0 Siter
Blondi Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du tror fortsatt det er grunnen til at folk reagerte? Leser du egentlig det folk skriver til deg? Dvs, tar du inn over deg ordene som faktisk står uten å vri dem til noe annet enn det som faktisk står. For det du skriver her har ingenting som helst å gjøre med hvorfor du fikk de svarene du fikk. Anonymkode: a3c48...405 Jeg skrev et innlegg der jeg var lei meg. Film et hjerte av en bruker der jeg svarte på dette og etter det kom det masse negativt om meg som forsvar på hvorfor de ikke svarer meg. Jeg svarte den ene brukeren. Og da ble jeg ikke mindre lei meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Blondi skrev (2 minutter siden): Jeg skrev et innlegg der jeg var lei meg. Film et hjerte av en bruker der jeg svarte på dette og etter det kom det masse negativt om meg som forsvar på hvorfor de ikke svarer meg. Jeg svarte den ene brukeren. Og da ble jeg ikke mindre lei meg. Du kom med et passivt-aggressivt svar om at det var så få som svarte. Da var det flere som skrev hvorfor de ikke svarte. I stedet for å se på det som nyttige tilbakemeldinger så gikk du helt i svart. Og det er jo slike reaksjoner som fører til at få vil svare. Alle svar du får er ikke "slemme". Noen kan være direkte, men det er mye konstruktive tilbakemeldinger du får. Men det er som om du går i svart og ikke klarer å se hva folk faktisk skriver. Feks når noen skriver to ganger i samme innlegg at dette handler om din oppførsel og ikke din verdi som menneske, så svarer du at du forstår du ikke har verdi. Det motsatte av hva som ble skrevet. Det er derfor jeg lurer på om du faktisk leser ordene som står eller om alt bare blir vridd til noe helt annet hos deg. Noen ganger stikk motsatt av hva som faktisk står. Anonymkode: a3c48...405 0 Siter
Blondi Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kom med et passivt-aggressivt svar om at det var så få som svarte. Da var det flere som skrev hvorfor de ikke svarte. I stedet for å se på det som nyttige tilbakemeldinger så gikk du helt i svart. Og det er jo slike reaksjoner som fører til at få vil svare. Alle svar du får er ikke "slemme". Noen kan være direkte, men det er mye konstruktive tilbakemeldinger du får. Men det er som om du går i svart og ikke klarer å se hva folk faktisk skriver. Feks når noen skriver to ganger i samme innlegg at dette handler om din oppførsel og ikke din verdi som menneske, så svarer du at du forstår du ikke har verdi. Det motsatte av hva som ble skrevet. Det er derfor jeg lurer på om du faktisk leser ordene som står eller om alt bare blir vridd til noe helt annet hos deg. Noen ganger stikk motsatt av hva som faktisk står. Anonymkode: a3c48...405 Her er svaret jeg ga vedkommende 101 visninger og en tok seg tid. Tusen takk ❤️ Du aner ikke hvor mye det betyr, Den følelsen å bli oversett og ignorert er den verste når man er sårbar og har det vondt. Tusen takk for at du tok deg tid og viste litt omtanke ❤️ Synes du dette gir grunn til at andre skal skrive negativt om meg? Jeg takk vedkommende som faktisk valgte å svare meg. Den ene og at jeg satt pris på det. Da er ihvertfall min tanke at jeg ikke hadde gjort det. I overskriften står det Har det vondt. Da forstår ikke jeg grunnen til å hakke på meg. En person skrev det du sier, men det er likevel en stor kritikk til meg. Og vet ikke om personen mente det. Hva er forskjellen? Jeg misliker deg, men du har verdi som menneske. Egentlig ikke. Jeg kommer aldri til å svare deg igjen skrev vel vedkommende også. Tingen jeg ikke forstår er at jeg skriver at jeg har det vondt. Spør ikke om råd. Jeg lufter en veldig tung ting for meg. Da hadde jeg bare trengt som hun gjorde et hjerte eller jeg forstår. Jeg skal ikke bestemme hva andre skal svare så klart ikke, men det gikk tydelig frem at jeg hadde det tungt og at jeg gråt. Da synes jeg det er urimelig. Og at jeg ikke fortjente det. Ja, var skuffet og lei meg for at ikke andre hadde lyst å svare meg. Og skriver at jeg da skjønner at de ikke har lyst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Blondi skrev (7 minutter siden): Her er svaret jeg ga vedkommende 101 visninger og en tok seg tid. Tusen takk ❤️ Du aner ikke hvor mye det betyr, Den følelsen å bli oversett og ignorert er den verste når man er sårbar og har det vondt. Tusen takk for at du tok deg tid og viste litt omtanke ❤️ Synes du dette gir grunn til at andre skal skrive negativt om meg? Jeg takk vedkommende som faktisk valgte å svare meg. Den ene og at jeg satt pris på det. Da er ihvertfall min tanke at jeg ikke hadde gjort det. I overskriften står det Har det vondt. Da forstår ikke jeg grunnen til å hakke på meg. En person skrev det du sier, men det er likevel en stor kritikk til meg. Og vet ikke om personen mente det. Hva er forskjellen? Jeg misliker deg, men du har verdi som menneske. Egentlig ikke. Jeg kommer aldri til å svare deg igjen skrev vel vedkommende også. Tingen jeg ikke forstår er at jeg skriver at jeg har det vondt. Spør ikke om råd. Jeg lufter en veldig tung ting for meg. Da hadde jeg bare trengt som hun gjorde et hjerte eller jeg forstår. Jeg skal ikke bestemme hva andre skal svare så klart ikke, men det gikk tydelig frem at jeg hadde det tungt og at jeg gråt. Da synes jeg det er urimelig. Og at jeg ikke fortjente det. Ja, var skuffet og lei meg for at ikke andre hadde lyst å svare meg. Og skriver at jeg da skjønner at de ikke har lyst. Jeg synes mange av svarene du får er en naturlig konsekvens av det du selv skriver. F.eks har du i mange tråder kommet med små stikk, eller noen ganger kraftige utbrudd, om at du får så få svar. Og flere ganger har folk gitt deg vennlige og gode svar og forklart hvorfor. At forumet ikke er så stort, at noen kanskje var på ferie, at du i flere tråder faktisk får vel så mange svar som mange andre, at du får flere svar i tråder med nick som ikke omhandler dette med vennskap osv. I tillegg har også enkelte skrevet direkte om hvorfor de ikke svarer. Likevel fortsetter du, igjen og igjen, å gi små stikk om at du får så få svar. At folk da etterhvert blir irriterte kan jeg faktisk godt forstå. Folk svarte i utgangspunktet på hvorfor de ikke svarte i tråden. Som de også har gjort flere ganger før. Og da gikk du i svart også eskalerte det derfra. Og derfra tolket du alt som ble skrevet i absolutt verste mening, noen ganger til og med stikk motsatt av hva som ble skrevet. Ja, jeg skjønner at det gjør folk frustrerte. Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor du fortsetter å skrive ting som du har fått mange tilbakemeldinger om er ting som gjør folk irriterte og som gjør at folk trekker seg unna. For så å bli lei deg fordi folk reagerer, når det jo er noe du har blitt fortalt så mange ganger. Det må jeg innrømme at jeg rett og slett ikke forstår. Du har absolutt rett til å skrive nøyaktig hva du vil. Men det man skriver får konsekvenser. Og når du har fått så mange tilbakemeldinger om det så kan det ikke lenger være overraskende at det skjer. Anonymkode: a3c48...405 2 Siter
Blondi Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes mange av svarene du får er en naturlig konsekvens av det du selv skriver. F.eks har du i mange tråder kommet med små stikk, eller noen ganger kraftige utbrudd, om at du får så få svar. Og flere ganger har folk gitt deg vennlige og gode svar og forklart hvorfor. At forumet ikke er så stort, at noen kanskje var på ferie, at du i flere tråder faktisk får vel så mange svar som mange andre, at du får flere svar i tråder med nick som ikke omhandler dette med vennskap osv. I tillegg har også enkelte skrevet direkte om hvorfor de ikke svarer. Likevel fortsetter du, igjen og igjen, å gi små stikk om at du får så få svar. At folk da etterhvert blir irriterte kan jeg faktisk godt forstå. Folk svarte i utgangspunktet på hvorfor de ikke svarte i tråden. Som de også har gjort flere ganger før. Og da gikk du i svart også eskalerte det derfra. Og derfra tolket du alt som ble skrevet i absolutt verste mening, noen ganger til og med stikk motsatt av hva som ble skrevet. Ja, jeg skjønner at det gjør folk frustrerte. Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor du fortsetter å skrive ting som du har fått mange tilbakemeldinger om er ting som gjør folk irriterte og som gjør at folk trekker seg unna. For så å bli lei deg fordi folk reagerer, når det jo er noe du har blitt fortalt så mange ganger. Det må jeg innrømme at jeg rett og slett ikke forstår. Du har absolutt rett til å skrive nøyaktig hva du vil. Men det man skriver får konsekvenser. Og når du har fått så mange tilbakemeldinger om det så kan det ikke lenger være overraskende at det skjer. Anonymkode: a3c48...405 Hvorfor er det galt å skrive om en situasjon jeg synes var trist og jeg var lei meg? Jeg forstår ikke det og om vennskap som plager meg. Og jeg synes ærlig at det var ikke noe galt i det jeg kopierte i denne tråden nå. Og det var til en bruker som svar. Og da svarte jeg det og det var ikke noe frekt i det. Jeg trenger ikke si mer. For du har bestemt deg for at jeg er problemet uansett hva jeg sier og at jeg fortjener det. Det er greit! Sånn er det og sånn blir det! Alt er min feil uansett hva! Og det er forståelig at jeg ikke har venner osv osv. Den er grei. 0 Siter
Blondi Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden Blondi skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det galt å skrive om en situasjon jeg synes var trist og jeg var lei meg? Jeg forstår ikke det og om vennskap som plager meg. Og jeg synes ærlig at det var ikke noe galt i det jeg kopierte i denne tråden nå. Og det var til en bruker som svar. Og da svarte jeg det og det var ikke noe frekt i det. Jeg trenger ikke si mer. For du har bestemt deg for at jeg er problemet uansett hva jeg sier og at jeg fortjener det. Det er greit! Sånn er det og sånn blir det! Alt er min feil uansett hva! Og det er forståelig at jeg ikke har venner osv osv. Den er grei. Ikke bare du altså! 0 Siter
Blondi Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden Blondi skrev (24 minutter siden): Ikke bare du altså! Og bare for å si det jeg er langt langt fra perfekt og tenker ikke at jeg er det. Går på smeller osv. Bare så det er sagt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg synes mange av svarene du får er en naturlig konsekvens av det du selv skriver. F.eks har du i mange tråder kommet med små stikk, eller noen ganger kraftige utbrudd, om at du får så få svar. Og flere ganger har folk gitt deg vennlige og gode svar og forklart hvorfor. At forumet ikke er så stort, at noen kanskje var på ferie, at du i flere tråder faktisk får vel så mange svar som mange andre, at du får flere svar i tråder med nick som ikke omhandler dette med vennskap osv. I tillegg har også enkelte skrevet direkte om hvorfor de ikke svarer. Likevel fortsetter du, igjen og igjen, å gi små stikk om at du får så få svar. At folk da etterhvert blir irriterte kan jeg faktisk godt forstå. Folk svarte i utgangspunktet på hvorfor de ikke svarte i tråden. Som de også har gjort flere ganger før. Og da gikk du i svart også eskalerte det derfra. Og derfra tolket du alt som ble skrevet i absolutt verste mening, noen ganger til og med stikk motsatt av hva som ble skrevet. Ja, jeg skjønner at det gjør folk frustrerte. Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor du fortsetter å skrive ting som du har fått mange tilbakemeldinger om er ting som gjør folk irriterte og som gjør at folk trekker seg unna. For så å bli lei deg fordi folk reagerer, når det jo er noe du har blitt fortalt så mange ganger. Det må jeg innrømme at jeg rett og slett ikke forstår. Du har absolutt rett til å skrive nøyaktig hva du vil. Men det man skriver får konsekvenser. Og når du har fått så mange tilbakemeldinger om det så kan det ikke lenger være overraskende at det skjer. Anonymkode: a3c48...405 Tror ikke det nytter og forklare. Det virker som om ts har kjørt seg fast i en måte og tenke og reagere på. Anonymkode: 43aa7...22d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.