Gå til innhold

Vits å klage til Kontrollkommisjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du formulerer deg helt utmerket :- )

Anonymkode: 3fac8...565

det var meg, kom borti anonymknappen på mobilen

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
XbellaX skrev (2 timer siden):

det var meg, kom borti anonymknappen på mobilen

Takk for det.

Anonymkode: f0259...a29

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe vits i å spørre om å få være innlagt frivillig i stedet? Noen som har noen tanker eller erfaringer rundt det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det noe vits i å spørre om å få være innlagt frivillig i stedet? Noen som har noen tanker eller erfaringer rundt det?

Men hva er vitsen? Du er jo uansett innlagt. 

Skrevet
Glitter skrev (10 minutter siden):

Men hva er vitsen? Du er jo uansett innlagt. 

Da kan jeg kanskje være innlagt noen få dager også skrive meg selv ut? Så blir innleggelsen kortere enn om jeg hadde vært på tvang.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Da kan jeg kanskje være innlagt noen få dager også skrive meg selv ut? Så blir innleggelsen kortere enn om jeg hadde vært på tvang.

Fortell meg om jeg har forstått dette riktig: Du ble altså tvangsinnlagt fordi du hadde tanker om å ta livet ditt og fordi du leverte x til legevakten for å forhindre eventuelt selvmord?

Anonymkode: b2b1a...ef5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fortell meg om jeg har forstått dette riktig: Du ble altså tvangsinnlagt fordi du hadde tanker om å ta livet ditt og fordi du leverte x til legevakten for å forhindre eventuelt selvmord?

Anonymkode: b2b1a...ef5

Nesten. Jeg leverte det ikke til legevakten men til teamet som jeg har kontakt med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...