frosken Skrevet 31. august Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Skjønner. Det er vanskelig (umulig) for meg å ta et annet valg enn utskrivelse. Men sånn er det. Anonymkode: f0259...a29 Det er selvfølgelig ikke umulig, men du fortsetter å fortelle deg selv det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Slik det nå fremstår så sier du at du egentlig ønsker å være innlagt på tvang på ubestemt tid. Dvs du ønsker å være innlagt, men du ønsker at noen andre skal ta det valget for deg? Og du ønsker ikke behandling fordi du mener du ikke fortjener det? Hva vil du da egentlig med innleggelsen? Ønsker du å leve, eller ønsker du å dø? Ønsker du behandling, eller ønsker du å være i fred? Anonymkode: 2bb38...add 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august frosken skrev (2 timer siden): Det er selvfølgelig ikke umulig, men du fortsetter å fortelle deg selv det. Så du mener at jeg bare kan fortelle meg selv at det er mulig også ta valget om å ta i mot hjelp? Det er nok ikke så enkelt. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slik det nå fremstår så sier du at du egentlig ønsker å være innlagt på tvang på ubestemt tid. Dvs du ønsker å være innlagt, men du ønsker at noen andre skal ta det valget for deg? Og du ønsker ikke behandling fordi du mener du ikke fortjener det? Hva vil du da egentlig med innleggelsen? Ønsker du å leve, eller ønsker du å dø? Ønsker du behandling, eller ønsker du å være i fred? Anonymkode: 2bb38...add Nei, jeg ønsker ikke være innlagt. Det stemmer at jeg ikke fortjener behandling. Jeg ønsker/må dø og jeg ønsker å være i fred. Anonymkode: f0259...a29 0 Siter
XbellaX Skrevet 31. august Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker/må dø og jeg ønsker å være i fred. Anonymkode: f0259...a29 Er det dette du er kommet frem til etter en ukes innleggelse? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august XbellaX skrev (23 minutter siden): Er det dette du er kommet frem til etter en ukes innleggelse? Ja. Anonymkode: f0259...a29 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja. Anonymkode: f0259...a29 Si dette til dine behandlere der du er innlagt Anonymkode: 31dce...bbc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Hvis det er dette du har kommet frem til etter en ukes innleggelse, så høres det ikke ut som om den innleggelsesformen har vært riktig for deg. Da har dere ikke klart å få til en god samtalesetting der dere har fått belyst problemene. Er det noe du ønsker å få til? Anonymkode: 2bb38...add 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Si dette til dine behandlere der du er innlagt Anonymkode: 31dce...bbc Det tror jeg ikke at jeg klarer. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis det er dette du har kommet frem til etter en ukes innleggelse, så høres det ikke ut som om den innleggelsesformen har vært riktig for deg. Da har dere ikke klart å få til en god samtalesetting der dere har fått belyst problemene. Er det noe du ønsker å få til? Anonymkode: 2bb38...add Jeg vet ikke helt. Alt bunner jo i at jeg ikke fortjener hjelp. Så det er vanskelig. Anonymkode: f0259...a29 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg vet ikke helt. Alt bunner jo i at jeg ikke fortjener hjelp. Så det er vanskelig. Anonymkode: f0259...a29 Se for deg et menneske som har gjort noe tilsvarende det du har gjort eller verre. Fortjener de hjelp? Hvis svaret er ja - hva er det som gjør deg så spesiell at du skal være en av de få som ikke fortjener hjelp? Anonymkode: e8d57...a5c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det tror jeg ikke at jeg klarer. Jeg vet ikke helt. Alt bunner jo i at jeg ikke fortjener hjelp. Så det er vanskelig. Anonymkode: f0259...a29 Har du riktig medisinering? Anonymkode: 9552c...447 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det tror jeg ikke at jeg klarer. Jeg vet ikke helt. Alt bunner jo i at jeg ikke fortjener hjelp. Så det er vanskelig. Anonymkode: f0259...a29 Så hva har du brukt tiden på mens du har vært innlagt nå da? Nektet samtale? Eller har du godtatt samtaler mens du har vært innlagt nå? Anonymkode: 2bb38...add 0 Siter
Glitter Skrevet 31. august Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det tror jeg ikke at jeg klarer. Jeg vet ikke helt. Alt bunner jo i at jeg ikke fortjener hjelp. Så det er vanskelig. Anonymkode: f0259...a29 Hvis du ikke fortjener hjelp fordi det bare er sånn så fortjener i hvertfall ikke jeg hjelp. Synes det er noe provoserende over at du mener du har spesielle regler i forhold til å fortjene hjelp. Hva med alle andre som har gjort dumme ting? Selvsagt fortjener du hjelp! Dette må du ha som hovedfokus i terapi og finne ut av tenker jeg da. 0 Siter
frosken Skrevet 31. august Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så du mener at jeg bare kan fortelle meg selv at det er mulig også ta valget om å ta i mot hjelp? Det er nok ikke så enkelt. Nei, jeg ønsker ikke være innlagt. Det stemmer at jeg ikke fortjener behandling. Jeg ønsker/må dø og jeg ønsker å være i fred. Anonymkode: f0259...a29 Denne typen innlegg mener jeg er over grensen for hva som er akseptabelt å skrive på et forum som dette. Siden du er innlagt, så foreslår jeg at du kommuniserer om denne typen tanker med de ansatte og ikke bekymrer et helt nettsamfunn. Det er ingen vits i diskutere med deg på dette tidspunktet her inne, du bare gjentar deg selv. Tror heller ikke dine innlegg om temaet de siste dagene, bidrar konstruktivt for din egen del. Lykke til med videre behandling. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Se for deg et menneske som har gjort noe tilsvarende det du har gjort eller verre. Fortjener de hjelp? Hvis svaret er ja - hva er det som gjør deg så spesiell at du skal være en av de få som ikke fortjener hjelp? Anonymkode: e8d57...a5c Det bare er sånn. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har du riktig medisinering? Anonymkode: 9552c...447 Ja. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så hva har du brukt tiden på mens du har vært innlagt nå da? Nektet samtale? Eller har du godtatt samtaler mens du har vært innlagt nå? Anonymkode: 2bb38...add Jeg har hatt samtaler. Glitter skrev (12 timer siden): Hvis du ikke fortjener hjelp fordi det bare er sånn så fortjener i hvertfall ikke jeg hjelp. Synes det er noe provoserende over at du mener du har spesielle regler i forhold til å fortjene hjelp. Hva med alle andre som har gjort dumme ting? Selvsagt fortjener du hjelp! Dette må du ha som hovedfokus i terapi og finne ut av tenker jeg da. Jeg beklager. frosken skrev (12 timer siden): Denne typen innlegg mener jeg er over grensen for hva som er akseptabelt å skrive på et forum som dette. Siden du er innlagt, så foreslår jeg at du kommuniserer om denne typen tanker med de ansatte og ikke bekymrer et helt nettsamfunn. Det er ingen vits i diskutere med deg på dette tidspunktet her inne, du bare gjentar deg selv. Tror heller ikke dine innlegg om temaet de siste dagene, bidrar konstruktivt for din egen del. Lykke til med videre behandling. Beklager så mye det var ikke meningen. Ville bare svare ærlig på spørsmålene jeg fikk. Takk. Anonymkode: f0259...a29 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det bare er sånn. Anonymkode: f0259...a29 Men det er jo ikke noe svar. Kan du ikke reflektere litt mer enn det? Anonymkode: e8d57...a5c 0 Siter
Sokk Skrevet 1. september Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det bare er sånn. Ja. Jeg har hatt samtaler. Jeg beklager. Beklager så mye det var ikke meningen. Ville bare svare ærlig på spørsmålene jeg fikk. Takk. Anonymkode: f0259...a29 Gjør de noen endringer på medisiner mens du er innlagt? Det virker jo ikke som om innleggelsen i seg selv har så god effekt, utover å beskytte deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september Skrevet 1. september Siden du har akseptert å ha hatt samtaler mens du har vært innlagt, så kan du vel fortsette å akseptere det også etter utskrivelse? Ingen som tvinger deg til samtaler mens du er innlagt, så det har du jo klart å gjennomføre. Da klarer du å gjennomføre samtaler etter utskrivelse også. Bare ikke gi deg selv et valg på det; ikke tenk så mye. Anonymkode: 2bb38...add 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men det er jo ikke noe svar. Kan du ikke reflektere litt mer enn det? Anonymkode: e8d57...a5c Jeg fortjener ikke fordi jeg er et dårlig menneske. Jeg bryr meg ikke nok om familie og bekjente og er bare en byrde. Sokk skrev (1 time siden): Gjør de noen endringer på medisiner mens du er innlagt? Det virker jo ikke som om innleggelsen i seg selv har så god effekt, utover å beskytte deg. Nei. Og ja jeg er enig i det. AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Siden du har akseptert å ha hatt samtaler mens du har vært innlagt, så kan du vel fortsette å akseptere det også etter utskrivelse? Ingen som tvinger deg til samtaler mens du er innlagt, så det har du jo klart å gjennomføre. Da klarer du å gjennomføre samtaler etter utskrivelse også. Bare ikke gi deg selv et valg på det; ikke tenk så mye. Anonymkode: 2bb38...add Ja det er vel sant det. Anonymkode: f0259...a29 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja det er vel sant det. Anonymkode: f0259...a29 Så bra! Da er det bare å fortsette å møte opp til samtaler etter utskrivelse, og så blir det spennende å se hvor de samtalene tar deg videre. Dag for dag; samtale for samtale. Lykke til! Anonymkode: 2bb38...add 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så bra! Da er det bare å fortsette å møte opp til samtaler etter utskrivelse, og så blir det spennende å se hvor de samtalene tar deg videre. Dag for dag; samtale for samtale. Lykke til! Anonymkode: 2bb38...add Jo. Takk! Anonymkode: f0259...a29 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.