Gå til innhold

7 1/2 mndr og får bare pupp


Gjest fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet

Innførte grøtmåltider for halvannen måned siden.Da spiste gutten min bra.Nå har han riktignok vært frisk i tre dager ettter en mage-tarminfeksjon,og har kun spist et grøtmåltid.Får ikke middagsmat.

Fullammer og etter bleiene å bedømme for han både rikelig med mat og væske.Likevel er jeg litt engstelig for at dette skal fortsette slikt.Hvor lenge må jeg regne med å vente før han får matlysten sin tilbake når det gjelder grøten før jeg har grunn til å være engstelig?Bar eså det er ssagt var barnet mitt skikkelig uvel med både kraftig opkast og diare i 4 dager.,med 40 i feber .Han holder på å få flere tenner samtidig,kan dette være grunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ikke fortvile. Gutten har sikkert bare hatt godt av å få bare morsmelk den tiden han var syk, og han får rikelig med næring og drikke hos deg. Det er kjempeflott!!

Min lille pike på snart 8 mnd får også grøt, men ammes mye ved siden av, så apetitten på grøt varirerer stort, dette er helt vanlig i følge min helsesøster, som også sier at når mødre fullammer helt til 6 mnd, og først da introduserer fast føde, så går det ganske sakte og gradvis å få endret kosten fra "hovedsakelig pupp med grøt i tillegg" til "hovedsakelig fast føde med pupp i tillegg", hvis du forstår.....begynn med bittesmå porsjoner grøt igjen til fast tid hver dag, hvis han bare vil ha en skje, så aksepter det, så kommer han seg sikkert etterhvert skal du se.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...