Gå til innhold

Bivirknig av diverse nervemedisin

Anbefalte innlegg

Gjest Herman

Jeg har hatt diagnosen manisk- depressiv siden 1992 og er en mannlig ingeniør på 31 år. Har tatt ulike medisiner mot denne sykdommen etterhvert som den har utviklet seg. Var innlagt i 1992,1996, to ganger i 1999 og to ganger i 2000. Har gått på Lithium siden 1996 og risperdal og cipramil siden 2000, og går nå på disee tre medisinene. Har siden 1999 til i dag gått opp i vekt fra 85 til 105 kg ( 177 cm). Fikk i 2000 en tannlegeregning på 15 000 kr men har holdt meg unna sukker siden det. I følge søk på internett fører visst alle tre medikamenter til vektøkning og tørste. Har dessuten store problemer med ha en fornuftig døgnrytme. Har gått på attføring siden februar men har ikke kommet i gang med et tiltak ennå. Finnes det noen fornuftige medisiner jeg kan gå på uten å bli ufør?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50729-bivirknig-av-diverse-nervemedisin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...