Musikk Skrevet 16. september Skrevet 16. september (endret) LGLG skrev (1 time siden): Ganske så spesiell sak. Mulig hun "bare" tullet, men spøken var i tilfelle godt skjult siden venninnen hennes tok henne på alvor. Og om det ikke var en spøk er det rimelig alvorlig å forsøke å sette store deler av politistyrken ut av spill når byen er full av statsledere, kongelige og andre gjester som kan være mål for alvorlige hendelser. Det hadde aldri jeg kunnet gjort, tulle og tøyse med mat slik. Endret 16. september av Musikk 0 Siter
Grendel Skrevet 16. september Skrevet 16. september Fru2020 skrev (4 timer siden): Vi diskuterer litt her i hjemmet. Hva er greia med kokkekvinnen som vitende serverte politiet Kylling utgått på dato i forbindelse med Kong Haralds begravelse. Altså, klart er ikke kvinnen ikke helt god som vitende gjør dette og attpåtil skryter av det på melding Men er det en overreaksjon at hun blir kastet på glattcelle? Hadde hun blitt kastet I fengsel hvis det hadde vært andre enn politiet hun serverte? Eller er det egentlig poenget at det blir mer alvorlig nettopp fordi det var politiet på jobb hun serverte. Vi har bare stilt spørmålene og ikke kommet frem til noen mening. Hva tenker dere? Normalt så blir man ikke kastet på glattcelle av å servere mat som er utgått på dato. Det var nok meldingen hun sendte. Sannsynligvis bare en spøk, men det kan også fremstå som at hun ønsket å forgifte politiet. Det er verd å etterforske i alle fall. Jeg synes det er greit at politiet reagerer ganske bastant på sånt. 2 Siter
Lady HM Skrevet 16. september Skrevet 16. september Dette blir regnet som angrep på offentlig tjenestemann, og er alvorlig. 3 Siter
Musikk Skrevet 16. september Skrevet 16. september (endret) Lady HM skrev (1 time siden): Dette blir regnet som angrep på offentlig tjenestemann, og er alvorlig. Minstestraff i fengsel tror du hun vil få det? Endret 16. september av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 16. september Skrevet 16. september Grendel skrev (1 time siden): Normalt så blir man ikke kastet på glattcelle av å servere mat som er utgått på dato. Det var nok meldingen hun sendte. Sannsynligvis bare en spøk, men det kan også fremstå som at hun ønsket å forgifte politiet. Det er verd å etterforske i alle fall. Jeg synes det er greit at politiet reagerer ganske bastant på sånt. Viste hun at hun serverte til politiet? 0 Siter
emilie321 Skrevet 16. september Skrevet 16. september Musikk skrev (1 time siden): Viste hun at hun serverte til politiet? Tror det bare var politifolk der. Det var iallefall veldig mange av de, det var jo en meget spesiell dag 1 Siter
Dorthe Skrevet 17. september Skrevet 17. september Jeg lurer på om kyllingen var skjemt eller bare gått ut på dato. Jeg har faktisk ved en feil laget kylling til manen og meg som var gått ut på dato for 8 dager før. Jeg oppdaget det ikke før dagen etter og ingen av oss ble syke og godt smakte den også. Jeg har ikke fortalt det til mannen 😀 2 Siter
emilie321 Skrevet 17. september Skrevet 17. september Dorthe skrev (18 minutter siden): Jeg lurer på om kyllingen var skjemt eller bare gått ut på dato. Jeg har faktisk ved en feil laget kylling til manen og meg som var gått ut på dato for 8 dager før. Jeg oppdaget det ikke før dagen etter og ingen av oss ble syke og godt smakte den også. Jeg har ikke fortalt det til mannen 😀 Godt dere ikke ble syke, men du gjorde det ikke med viten og vilje, det er en stor forskjell. Her er det en som visste at de kunne bli veldig syke av maten og som i tillegg skrev om det til en venninne og nærmest skrøt av det. Det var i tillegg en svært spesiell situasjon. Nå har vedkommende vistnok sagt at det bare var en fleip, men sånt synes jeg ikke en spøker med. En skal ikke gå å være utrygg på om maten er trygg eller ikke. 1 Siter
Lady HM Skrevet 17. september Skrevet 17. september Musikk skrev (12 timer siden): Minstestraff i fengsel tror du hun vil få det? Det vet jeg virkelig ingenting om, og jeg er ikke som deg at jeg gidder å drive med spekulasjoner! 0 Siter
Musikk Skrevet 17. september Skrevet 17. september Lady HM skrev (3 timer siden): Det vet jeg virkelig ingenting om, og jeg er ikke som deg at jeg gidder å drive med spekulasjoner! Dette kan jo være et forgitings forsøk🙇🏼♀️ mulig planlagt🫣 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. september Skrevet 17. september Musikk skrev (3 minutter siden): Dette kan jo være et forgitings forsøk🙇🏼♀️ mulig planlagt🫣 Anonymkode: 0c7f3...7a7 0 Siter
Musikk Skrevet 17. september Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: 0c7f3...7a7 Ja, dette er mer 😰 0 Siter
Lady HM Skrevet 17. september Skrevet 17. september Musikk skrev (1 time siden): Dette kan jo være et forgitings forsøk🙇🏼♀️ mulig planlagt🫣 Og jeg gjentar: Det vet jeg virkelig ingenting om, og jeg er ikke som deg at jeg gidder å drive med spekulasjoner! 1 Siter
Grendel Skrevet 17. september Skrevet 17. september (endret) Musikk skrev (1 time siden): Dette kan jo være et forgitings forsøk🙇🏼♀️ mulig planlagt🫣 Ja, politiet kunne ikke uten videre utelukke det. Nå i ettertid, når vi vet at ingen ble syke, så tenker i alle fall jeg at hun serverte utgått kylling fordi det var det de hadde på kjølerommet. Ikke greit, men det gir en anmerkning fra mattilsynet og ikke fengsel. Og så sendte hun en dum spøk om det. Det er forståelig at hun måtte miste jobben. Restauranten kan ikke være bekjent av det. Endret 17. september av Grendel 2 Siter
Fru2020 Skrevet fredag kl 10:40 Forfatter Skrevet fredag kl 10:40 Nå er saken henlagt. Ingen ble syke. Jeg tror jeg tenker at dette var en litt overdreven reaksjon fra politiet sin side. 0 Siter
Musikk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Fru2020 skrev (På 2.10.2026 den 12.40): Nå er saken henlagt. Ingen ble syke. Jeg tror jeg tenker at dette var en litt overdreven reaksjon fra politiet sin side. Kan hende det🙂jobben får hun nok ikke igjen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Bra politiet ved å prioritere viktige saker. /s Anonymkode: 0c7f3...7a7 1 Siter
Everybody Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Dette er noe som man kan høre at skjer i Russland og Nord-Korea. Endret 1 time siden av Everybody 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Everybody skrev (Akkurat nå): Dette er noe som man hører skjer i Russland og Nord-Korea. Har du hørt om dette/tilsvarende før? Anonymkode: 7320f...0fb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.