Gå til innhold

Kokkekvinnen med kyllingen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
LGLG skrev (1 time siden):

Ganske så spesiell sak. Mulig hun "bare" tullet, men spøken var i tilfelle godt skjult siden venninnen hennes tok henne på alvor. Og om det ikke var en spøk er det rimelig alvorlig å forsøke å sette store deler av politistyrken ut av spill når byen er full av statsledere, kongelige og andre gjester som kan være mål for alvorlige hendelser.

Det hadde aldri jeg kunnet gjort, tulle og tøyse med mat slik.

Endret av Musikk
Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• emilie321

8

• Musikk

8

• Fru2020

7

• AnonymBruker

6

Skrevet
Fru2020 skrev (4 timer siden):

Vi diskuterer litt her i hjemmet. Hva er greia med kokkekvinnen som vitende serverte politiet Kylling utgått på dato i forbindelse med Kong Haralds begravelse.

Altså, klart er ikke kvinnen ikke helt god som vitende gjør dette og attpåtil skryter av det på melding

Men er det en overreaksjon at hun blir kastet på glattcelle? Hadde hun blitt kastet I fengsel hvis det hadde vært andre enn politiet hun serverte? Eller er det egentlig poenget at det blir mer alvorlig nettopp fordi det var politiet på jobb hun serverte.

Vi har bare stilt spørmålene og ikke kommet frem til noen mening. Hva tenker dere?

Normalt så blir man ikke kastet på glattcelle av å servere mat som er utgått på dato.

Det var nok meldingen hun sendte. Sannsynligvis bare en spøk, men det kan også fremstå som at hun ønsket å forgifte politiet. Det er verd å etterforske i alle fall. Jeg synes det er greit at politiet reagerer ganske bastant på sånt.

Skrevet

Dette blir regnet som angrep på offentlig tjenestemann, og er alvorlig.

Skrevet (endret)
Lady HM skrev (1 time siden):

Dette blir regnet som angrep på offentlig tjenestemann, og er alvorlig.

Minstestraff i fengsel tror du hun vil få det? 

Endret av Musikk
Skrevet
Grendel skrev (1 time siden):

Normalt så blir man ikke kastet på glattcelle av å servere mat som er utgått på dato.

Det var nok meldingen hun sendte. Sannsynligvis bare en spøk, men det kan også fremstå som at hun ønsket å forgifte politiet. Det er verd å etterforske i alle fall. Jeg synes det er greit at politiet reagerer ganske bastant på sånt.

Viste hun at hun serverte til politiet? 

Skrevet
Musikk skrev (1 time siden):

Viste hun at hun serverte til politiet? 

Tror det bare var politifolk der. Det var iallefall veldig mange av de, det var jo en meget spesiell dag

Skrevet

Jeg lurer på om kyllingen var skjemt eller bare gått ut på dato.
Jeg har faktisk ved en feil laget kylling til manen og meg som var gått ut på dato for 8 dager før.  Jeg oppdaget det ikke før dagen etter og ingen av oss ble syke og godt smakte den også. 

Jeg har ikke fortalt det til mannen 😀

Skrevet
Dorthe skrev (18 minutter siden):

Jeg lurer på om kyllingen var skjemt eller bare gått ut på dato.
Jeg har faktisk ved en feil laget kylling til manen og meg som var gått ut på dato for 8 dager før.  Jeg oppdaget det ikke før dagen etter og ingen av oss ble syke og godt smakte den også. 

Jeg har ikke fortalt det til mannen 😀

Godt dere ikke ble syke, men du gjorde det ikke med viten og vilje, det er en stor forskjell. Her er det en som visste at de kunne bli veldig syke av maten og som i tillegg skrev om det til en venninne og nærmest skrøt av det. Det var i tillegg en svært spesiell situasjon.

Nå har vedkommende vistnok sagt at det bare var en fleip, men sånt synes jeg ikke en spøker med. En skal ikke gå å være utrygg på om maten er trygg eller ikke.

Skrevet
Musikk skrev (12 timer siden):

Minstestraff i fengsel tror du hun vil få det? 

Det vet jeg virkelig ingenting om, og jeg er ikke som deg at jeg gidder å drive med spekulasjoner!

Skrevet
Lady HM skrev (3 timer siden):

Det vet jeg virkelig ingenting om, og jeg er ikke som deg at jeg gidder å drive med spekulasjoner!

Dette kan jo være et forgitings forsøk🙇🏼‍♀️ mulig planlagt🫣

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (3 minutter siden):

image.jpeg.84667e9ff202baa8ca3c384250258560.jpeg

Anonymkode: 0c7f3...7a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

image.jpeg.84667e9ff202baa8ca3c384250258560.jpeg

Ja, dette er mer 😰 

Skrevet

Og jeg gjentar: Det vet jeg virkelig ingenting om, og jeg er ikke som deg at jeg gidder å drive med spekulasjoner!

Skrevet (endret)

Ja, politiet kunne ikke uten videre utelukke det.

Nå i ettertid, når vi vet at ingen ble syke, så tenker i alle fall jeg at hun serverte utgått kylling fordi det var det de hadde på kjølerommet. Ikke greit, men det gir en anmerkning fra mattilsynet og ikke fengsel. Og så sendte hun en dum spøk om det.

Det er forståelig at hun måtte miste jobben. Restauranten kan ikke være bekjent av det. 

Endret av Grendel
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå er saken henlagt. Ingen ble syke. 

Jeg tror jeg tenker at dette var en litt overdreven reaksjon fra politiet sin side. 

Skrevet
Fru2020 skrev (På 2.10.2026 den 12.40):

Nå er saken henlagt. Ingen ble syke. 

Jeg tror jeg tenker at dette var en litt overdreven reaksjon fra politiet sin side. 

Kan hende det🙂jobben får hun nok ikke igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Bra politiet ved å prioritere viktige saker. /s

Skrevet (endret)

Dette er noe som man kan høre at skjer i Russland og Nord-Korea.

Endret av Everybody
AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (Akkurat nå):

Dette er noe som man hører skjer i Russland og Nord-Korea.

Har du hørt om dette/tilsvarende før?

Anonymkode: 7320f...0fb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...