Gå til innhold

vi er kommet hjem !!!


urna

Anbefalte innlegg

Vi er kommet hjem fra Guatemala med en storsjarmør av det store!!!!!!!!!20mnd. blid og fornøyd og til stoooooooor glede for mor og far.

Alt gikk bra, kontakten var der med en gang og etter en halvtime hang gutten opp ned og storlo. Og han er bare enda nydeligere enn jeg noen gang kunne forestille meg!!!!!!!!! Gleder meg til tida framover.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vannkastanje

Gratulerer så mye med gutten, og velkommen hjem igjen.Håper at dere har hatt en kjempe tur,har dere hvert borte lenge?Uansett så er det bestandig godt å komme hjem.Lykke til videre med lilleprinsen!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gutten, og velkommen hjem igjen.Håper at dere har hatt en kjempe tur,har dere hvert borte lenge?Uansett så er det bestandig godt å komme hjem.Lykke til videre med lilleprinsen!!

Klem fra

Så flott at dere endelig har fått lilleprinsen deres hjem nå !!! Tenker dere har fine dager sammen. :-)

20 mnd er jo en nydelig alder :o)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at alt har gått fint når dere endelig fikk hente gullgutten deres! Ønsker dere mange gode dager, uker og måneder fremover. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...