Gå til innhold

MAgeknip


motz

Anbefalte innlegg

Hei,

vår 4 uker gamle sønn ser ut til å få vondt i magen etter hvert måltid. Jeg ammer ham, men han virker veldig glupsk + at jeg har veldig mye mat; tror ikke han må jobbe særlig for å få i seg melken da det renner av seg selv (forsøker å tømme litt i forkant av måltidet).

JEg hadde startproblemer med ammingen - kan det være at han fortsatt ikke suger riktig og får i seg luft? JEg føler selv at det er skikkelig vakum når han suger.

JEg passer meg for hva jeg spiser, men likevel ser det ut som han får vondt i magen.

Siden han skal ha mat hver 3. time, og jeg blir gående med ham i 1-2 timer etter måltidet fordi han har vondt, sier det seg selv at det blir lite søvn.

Finnes det noen gode råd?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...