Gå til innhold

til Ban & Annesophie


nojo

Anbefalte innlegg

Har fått megakræsj på PC (kjempevirus), derfor har dere ikke hørt noe. Holder på å dø på meg, får ikke fulgt med på amerikanske lister eller noe - hjææælp - hvordan skal jeg overleve? Håper å være oppe å gå ute i uka muligens. Nå nærmer det seg fælt dere - kommer ikke til å bevege meg ett skritt uten telefon framover.

Hei så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei nojo! Stakkars deg som har virus og er avstengt fra actionen. Vil du ha en oppdatering? Jeg har akkurat lest alt av interesse på APC og april-APC.

Det er kommet ca. 36 tildelinger i USA til nå. Den seneste DCT-datoen er 5. april (på bildesiden står det at deres DTC var 6. april, så jeg vet ikke hvilken som er riktig.) En sa at de trodde de var bare kommet med i siste liten, sammen med mars-gruppen. 4 av de 36 tildelingene har en tidlig april-DTC, så det er stort sett mars som fikk denne gangen.

Noen på april-listen tror at neste gruppe vil være hele april, og det er sannsynlig, så det tror jeg også på. men dere med 5. april-DTC kan jo ennå få tildeling denne gangen.... håper det!

De tror også at det er blitt kortere mellom tildelingene igjen, siden det bare var 20 dager siden forrige tildelingsrunde. Derfor tror de at aprilgruppen (i USA) får ca. 25. mai (de legger til 5 dager pga. ferien). Det hadde vært flott, da ville Norge kanskje fått i begynnelsen av juni! :-)

Det er sikkert kjempenervepirrende for dere nå, siden dere er sånn i grenseland. Jeg er ganske sikker på at vi får neste gang, så jeg er ganske avslappet ennå. Men jeg håper at dere får, da er det enda sikrere at vi får neste gang. Og hvis ikke, kommer vi på samme gruppe som dere, og da er jeg ikke helt alene her med DTC 20/4 og AF. :)

Lyke til med datamaskinen i mellomtiden! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever i skikkelig vakum jeg nå. Det er så mye spekulasjoner etc.

Papirene våre ble sendt til Kina 5. april og registrert hos CCAA 11april - så vi får nå se hva som skjer.

Jeg orker ikke å gå inn på usa-sidene engang. Jeg bare venter.

Akkurat nå er det FOR spennende.

Nojo, du får bare komme tilbake til oss når PC'n er kvitt viruset sitt :o)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...