Gå til innhold

Endelig ...


Lindsay

Anbefalte innlegg

En ny ventefase er i gang!

I går kom den ferdige sosialrapporten i posten med bekreftelse på at den er sendt SUAK ! ( Har purret n o e n ganger på BV )

Jeg ble nesten litt flau da jeg leste konklusjonen til barnevernsdamen.... Mange pene ord om oss gitt! *rødmer litt*

Ja ja... Nå kan vi vel starte med bildepresentasjonen - gleder meg til det!! *S*

Jeg tenker på barnet vårt i Colombia hver dag jeg - slitsomt, men veldig inspirerende!!

Ett skritt og én dag nærmere !!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mette68

Gratulerer så langt. Eg gler meg til den dagen, det vert første skritt på veien. Vi har fortsatt eit heimebesøk igjen, men vi kjem oss dit, om enn med små skritt.

Det er iallefall spennande denne prossessen, vi lærer mykje om både folk, land og oss sjølve.

Gratulerer igjen, og lykke til videre

klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig. Supert å komme videre. Hvert skritt er så deilig å legge bak seg. Litt nærmere målet. Vi sees. Tar med bildepresentasjonen.

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...