Gå til innhold

Noen i marsgruppen?


Gjest Melis

Anbefalte innlegg

Er det noen her eller som vet om om det var noen som fikk papirene sendt i mars-01? Utenom de som fikk tildeling sist som hadde fått papirene sendt 1. mars i fjor.

Kanskje det ikke var noen flere i mars og at neste gruppe var de som fikk papirene sendt 5. april. Både VB og AF har sendt 20. april, og kanskje det ikke er flere datoer. I så fall kan det jo være at CCAA tar med de som fikk papirene sendt 5. april fra Norge, sånn at Norge får noen tildelinger denne gangen. :) Hvis ikke, kommer det kanskje ikke noen tildelinger nå? Jo, det må det, så noen får. Håper det blir bl.a. ban, nojo og annesophie, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... Du er søren meg verre enn meg! :-)

Fører du statistikk over tildelinger m/innsendingsdato?

PS. Det gjør jeg.... ;-)

MVH

eh..gjør ikke alle det ????

(hm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Du er søren meg verre enn meg! :-)

Fører du statistikk over tildelinger m/innsendingsdato?

PS. Det gjør jeg.... ;-)

MVH

*kremt* Ja... jeg gjør nok det. :) Dvs, ikke de norske ennå. Jeg har noen datoer i hodet, men jeg vet ikke alle datoene papirene ble sendt til Kina fra Norge. Er det det du har statistikk over?

Jeg lager oversikt over DTC og fødselsdatoer. F.eks. i går kveld droppet jeg søndagsfilmen, for jeg hadde mye mer lyst til å se på printer av bilder av USA-barna. Og da skrev jeg ned DTC og DOB-er. Gjennomsnittsalderen på de 24 tildelingene med bilder som er lagt ut hittil, var 10 mnd. Og på de fire apriltildelingene var gjennomsnittsalderen 9 mnd. Jadda!

Så dere forresten hun enslige på bildesiden for april-familier som hadde DTC 16/4??? Wow. Men det var sikkert tilfeldig. Kanskje at et dokument går ut på dato el.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ban/Melis

*kremt* Ja... jeg gjør nok det. :) Dvs, ikke de norske ennå. Jeg har noen datoer i hodet, men jeg vet ikke alle datoene papirene ble sendt til Kina fra Norge. Er det det du har statistikk over?

Jeg lager oversikt over DTC og fødselsdatoer. F.eks. i går kveld droppet jeg søndagsfilmen, for jeg hadde mye mer lyst til å se på printer av bilder av USA-barna. Og da skrev jeg ned DTC og DOB-er. Gjennomsnittsalderen på de 24 tildelingene med bilder som er lagt ut hittil, var 10 mnd. Og på de fire apriltildelingene var gjennomsnittsalderen 9 mnd. Jadda!

Så dere forresten hun enslige på bildesiden for april-familier som hadde DTC 16/4??? Wow. Men det var sikkert tilfeldig. Kanskje at et dokument går ut på dato el.l.

Ååååja, lager alle sånne oversikter?! Og jeg som ikke har tord å si det til noen for jeg trodde at alle ville tro det hadde tørna for meg.... :o)

Jeg skriver ned når tildelingsrundene begynner på APC, og fram til hvilken dato søknadene til de som fikk tildeling var sendt. Jeg prøvde meg også med en sånn alder på barn i forhold til alder på foreldre greie, men det ble så mye arbeid! :-)

Mannen med den lange hvite frakken kommer vel og henter oss hvis han får høre hva vi driver på med... Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Ja... jeg gjør nok det. :) Dvs, ikke de norske ennå. Jeg har noen datoer i hodet, men jeg vet ikke alle datoene papirene ble sendt til Kina fra Norge. Er det det du har statistikk over?

Jeg lager oversikt over DTC og fødselsdatoer. F.eks. i går kveld droppet jeg søndagsfilmen, for jeg hadde mye mer lyst til å se på printer av bilder av USA-barna. Og da skrev jeg ned DTC og DOB-er. Gjennomsnittsalderen på de 24 tildelingene med bilder som er lagt ut hittil, var 10 mnd. Og på de fire apriltildelingene var gjennomsnittsalderen 9 mnd. Jadda!

Så dere forresten hun enslige på bildesiden for april-familier som hadde DTC 16/4??? Wow. Men det var sikkert tilfeldig. Kanskje at et dokument går ut på dato el.l.

Her er forresten hun med DTC 16/4:

http://www.geocities.com/april01dtc/meet/hester.htm

Interesting... men sikkert tilfeldig. Jadda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååja, lager alle sånne oversikter?! Og jeg som ikke har tord å si det til noen for jeg trodde at alle ville tro det hadde tørna for meg.... :o)

Jeg skriver ned når tildelingsrundene begynner på APC, og fram til hvilken dato søknadene til de som fikk tildeling var sendt. Jeg prøvde meg også med en sånn alder på barn i forhold til alder på foreldre greie, men det ble så mye arbeid! :-)

Mannen med den lange hvite frakken kommer vel og henter oss hvis han får høre hva vi driver på med... Hehe....

Ja altså som dere sikkert forsto så var den fra meg, jeg bare bytta om på nick og tittellinjen.

.... Men ellers har jeg det bare bra...! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han i den hvite frakken henter deg først og så Melis.

Jeg har holdt meg til de her hjemme jeg.

De jeg vet har fått og de jeg vet er i ferd med å få osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han i den hvite frakken henter deg først og så Melis.

Jeg har holdt meg til de her hjemme jeg.

De jeg vet har fått og de jeg vet er i ferd med å få osv....

*ler*

OK, meg først, så Melis! :-)

Hilsen hun som liker å lage statistikker over det meste.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååja, lager alle sånne oversikter?! Og jeg som ikke har tord å si det til noen for jeg trodde at alle ville tro det hadde tørna for meg.... :o)

Jeg skriver ned når tildelingsrundene begynner på APC, og fram til hvilken dato søknadene til de som fikk tildeling var sendt. Jeg prøvde meg også med en sånn alder på barn i forhold til alder på foreldre greie, men det ble så mye arbeid! :-)

Mannen med den lange hvite frakken kommer vel og henter oss hvis han får høre hva vi driver på med... Hehe....

Hihihi! Jammen, vi har det jo litt gøy, da! Ikke sant? Bra jeg ikke var alene om det. Jeg har heller ikke sagt det til noen. *Puh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror han i den hvite frakken henter deg først og så Melis.

Jeg har holdt meg til de her hjemme jeg.

De jeg vet har fått og de jeg vet er i ferd med å få osv....

Å nei og nei! Håper han ikke kommer og tar oss før etter vi har vært i Kina i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...