Gå til innhold

Angst og kiropraktor

Anbefalte innlegg

Mannen min har angst. Han er delvis sykemeldt pga. dette for tiden. Forrige uke var han hos kiripraktor for første gang pga. at han har hatt vondt i nakken med jevne mellomrom. Etter denne timen følte han seg helt jævlig, svimmel, trøtt, helt uttafor.

Det gjør han fortsatt, 3 dager etterpå.

Har dette sammenheng med angsten??

Er det dumt av ham å gå til kiropraktor før han blir bedre av angsten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50949-angst-og-kiropraktor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva angsten angår, kan jeg ikke svare på, men vil bare si at det er helt normalt og få en reaksjon etter en kiropraktorbehandling.

Noen reagerer sterkere enn andre.

Men utover de dagene som er nevnt her bør han snakke med kiropraktoren og høre hva han sier. Vil nødig skremme dere, men må likevel advare mot kiropraktor og nakken.

Jeg har selv fått en skade av en kiropraktor, så jeg vet hva det vil si.

Men de aller aller fleste får det ikke. Sjansen for at behandlingen hjelper er størst tross alt. Har han fortalt kiropraktoren at han har angst? Angsten i seg selv er vel kanskje ikke utslagsgivende, men han er mulig mer anspent enn andre pasienter slik at det har noe og si.

Ta det opp med kiropraktoren.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50949-angst-og-kiropraktor/#findComment-200702
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...