Gå til innhold

Nå er det slitsomt.......


nojo

Anbefalte innlegg

Det er slitsomt å ha en hjemmemaskin som har fått mega-virus. Er på bibliotekets PC for å bli oppdatert!

Det er slitsomt å være i begynnelsen av april-gruppa for Kina-tildelinger når man ikke har hørt noe og det ser ut for at kun mars har fått tildelt i USA....

Ser av andre innlegg at det har bikket for noen - jeg er i den gjengen. Får ikke gjort noe, bare går og venter - skvetter til hver gang tlf. ringer.

Ser av andre innlegg at det har bikket for noen - akkurat den følelsen kjenner jeg til, gitt. Ban, har du fått brev fra AF om info? Jeg ringte i dag og de hadde sendt ut i forrige uke. Sikkert med B-post for vi har ikke fått noe ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror vi er helt "på nett" . Om ikke annet så er det felles skjebne og felles trøst.

Heldigvis har jeg PC både hjemme og på jobb, hadde jeg ikke hatt det så hadde jeg fått helt hetta! Jeg vil egentlig ikke inn på DOL, men klarer ikke å la være.

Vær modig og stå på Nojo, om noen uker (eller en mnd.) er den verste ventetiden over. :o)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nojo!

Jeg kjenner så godt igjen følelsene du beskriver, der var vi inntil to uker siden. De siste ukene før tildeling var intense og slitsomme. Jeg var på mange turer med bikkja i skogen for å roe ned :-) Det som hjalp meg, var å fokusere på at det faktisk var en gladmelding vi ventet på! Resultatet i en adopsjonsprosess er alltid et barn, i motsetning til den slitsomme IVF-prosessen (eller tilsvarende) som mange har har vært gjennom først der resultatet bare av og til er et barn.

Vet at dette er mager trøst når verden ser ut til å rakne og INGEN rundt deg forstår hvorfor du er helt gira, men husk at telefonen vil komme og DA forstår du hvorfor du måtte vente så lenge! Det lover jeg deg!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...