Gå til innhold

Merkelig..

Anbefalte innlegg

Gjest Raisty
Skrevet

Hvordan kan det ha seg at selv om jeg ikke bruker særlig store størrelser i klær(bruker vanligvis small, noen ganger medium, og strls 36-38, og 29 i liv på olabukser og slikt) så ser jeg ikke slank/tynn ut?

Jeg er ikke spesielt lav heller, i overkant av 170cm..

Jeg ser heller litt bred ut..

Har riktignok brede hofter(ca.92cm) og har litt for mye fett her og der, men allikevel; hvordan kan det ha seg at jeg ser å bred ut i forhold til veninner som bruker samme størrelse?? De ser så slanke ut!! *misunnelse*

(Nei, det er ikke innbilning).

Gjest urubu
Skrevet

har du stor rumpa eller fet magen kanskje?

dette er ikke sted for å snakke om sånt.

Ingen bryr seg om du vil konkurrere med dine vennine...

Gjest cindymarie
Skrevet

har du stor rumpa eller fet magen kanskje?

dette er ikke sted for å snakke om sånt.

Ingen bryr seg om du vil konkurrere med dine vennine...

jeg er helt enig, dette er ikke stedet til å snakke om slike egoistiske ting, vi er her for å få trøst ikke for å bli mer misfornøyde med oss selv.

Gjest Angelica
Skrevet

jeg er helt enig, dette er ikke stedet til å snakke om slike egoistiske ting, vi er her for å få trøst ikke for å bli mer misfornøyde med oss selv.

HEI!

Jeg synes ikke at du fortjener så mye kjeft jeg...men kanskje ikke så lurt å skrive slikt allikevel. Jeg vet ikke hvor mye hver enkelt lar seg påvirke, men folk med spiseforstyrrelser tåler vel ofte ikke så alt for mye slikt.

Spiseproblemene oppstår enkelte ganger bare ved sjalusi.Men jeg vil gjerne svare deg på spørsmlet ditt:

JEg har en venninne som er høy (ca 180 cm.) hun har smale hofter og er tynn. Men allikevel bruker hun ganske "store" størrelser til å være og å se så tynn ut. Det er vel fordi når man er relativt høy...slik som du er...så blir omkretsen på benbyggning større eller noe...men uansett blir omkrestsen større uten at det er noe mer fett der! Slik at ei lav jente som er mye tykkere enn min venninne kan bruke mindre størrelser enn henne...man allikevel ha mer fett på kroppen. Skjønner du hva jeg menerr?

Klemmer fra

Gjest Raisty
Skrevet

Hm.. Sorry da, siden jeg fikk så mye kjeft!

Nei, jeg har ikke noen spesielt feit mage, selv om jeg godt kunne få den bort. (60cm)

Det er bare det at i teorien skulle ikke jeg sett så feit ut som jeg gjør, noe jeg gjør.

Men, men, får slutte å syte og gjøre noe med saken istedet!

Gjest Raisty
Skrevet

Sorry da..

Har vel ikke alvorlig nok symptomer til å ha en ordentlig spiseforstyrrelse, men jeg sliter littegrann med mat for jeg prøver å slanke meg og får det ikke helt til og slikt.. (Sikkert ganske naturlig at jeg slanker meg siden jeg er feit.)

Men poenget er, hvorfor skader dette dere egentlig? Jeg forstår det ikke helt, men jeg skal ikke mase mer om det da..

Unnskyld igjen, men det frustrerer meg at jeg ser så feit ut i forhold til alle andre!!

Gjest Lege Thor-Øistein Endsjø
Skrevet

Kjære cindymarie

Jeg håper de fleste ville gjøre som du sier. Positive ideer og tanker er det man trenger når det meste er galt.

For en sikker vurdering av problemstillingen(e) du tar opp i innlegget, må du eventuelt rådføre deg med legen din.

Vennlig hilsen Thor-Øistein Endsjø. Barnelege med spes. interesse ungdom og idrettsmedisin

• 16 år senere...
Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg tror bare det er forferdelig mye sammensppsammenspill av omstendigheter i så mye jeg

Opplever dette med at størrelsene som står på plaggene er endret jeg også

Tror de aller største og romslige størrelsene bare er falt bort

Kanskje for at folk bare skal slanker seg raskere Vet ikke Synes det er så mye rart spesielt også i media

Det er bare så forferdelig mange som sliter i dag tror jeg

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare så forferdelig mange som sliter i dag både innenlands og utenlands tror jeg

Man kan bare lure på hva som skjer i dag tenker jeg 

Anonymkode: a483e...cc0

Gjest Maggie55
Skrevet

Tenkte om igjen

Det kan jo også være et utslag av at alle bare prøver å spare på alt i dag 

Ser bare i hus i bydelen Folk har mindre lys på om kvelden Har også hørt folk snakke om at temperatur i alle rom hjemme hos dem selv ikke behøver å være like høy

Alt sammen høyst forståelig

Skrevet
2 timer siden, Maggie55 skrev:

Tenkte om igjen

Det kan jo også være et utslag av at alle bare prøver å spare på alt i dag

I dag og i dag... Tråden er nesten 17 år gammel ;)

Gjest Maggie55
Skrevet

I grunnen så alment

Det er bare forferdelig dårlige tider tror det er hva vi ser resultatene av

Man må bare prøve å tenke sjøl.

AnonymBruker
Skrevet

?????

Anonymkode: 51275...024

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...