Gå til innhold

Kløe etter barbering


snuskebass

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 18 som akkurat har barbert meg nedentil. Men det klør jo sinnsykt! Også er jeg blitt rød der hårene var før.

Noen som kan hjelpe meg? Og dere som har gjort dette før, hvor ofte barberer dere? Har vært "naken" en dag og det kommer allerede små stikk hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kløen går over - de første gangene er verst! Barber etter behov - det vokser relativt raskt da, så du bør nok barbere hver 2. - 3. dag for å unngå ubehagelig "ettervekst"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Ta et varmt bad eller legg en varm klut på huden en stund før barbering, det åpner porene og mykner hårene.

Bruk "damebarberskum" for følsom hud (den men aloe vera) når du barberer deg nedentil.

Smør huden med en god krem, feks Locobase (fra apoteket) eller Decubal etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...