Gjest lilletussi Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Noen som har noen gode råd mot tyggegummi på klær?? Bare MÅ ha den buksa i orden igjen.. Veldig takknemlig for råd! 0 Siter
mettewa Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Legg den i fryseren over natta, og forsøk å skrape av tyggegummien i morgen. Lykke til med tyggegummi-fri bukse :-) 0 Siter
birdie Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Det du ikke får vekk med frysermetoden kan du løsne opp med bensin eller plasterfjerner. http://www.mamut.com/homepages/Norway/3/7/lixirhelse/subdet14.htm 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Det du ikke får vekk med frysermetoden kan du løsne opp med bensin eller plasterfjerner. http://www.mamut.com/homepages/Norway/3/7/lixirhelse/subdet14.htm Har du funnet ut om bensin, eller plasterfjerner er best? Nå er det krise nå. Jeg har satt meg på en tyggis Gnidd godt inn i ræva på min favoritt-Rönisch. *"#¤%&%¤#"#* 0 Siter
birdie Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1220042858' post='3945528] Har du funnet ut om bensin, eller plasterfjerner er best? Nå er det krise nå. Jeg har satt meg på en tyggis Gnidd godt inn i ræva på min favoritt-Rönisch. *"#¤%&%¤#"#* Hehe, du er ekspert i å grave frem gamle tråder! Sorry, de to gangene dette har skjedd har frysemetoden (frys og skrap) med påfølgende runde i vaskemaskina vært nok, men det har nok ikke vært like ille som det du beskriver. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Hehe, du er ekspert i å grave frem gamle tråder! Sorry, de to gangene dette har skjedd har frysemetoden (frys og skrap) med påfølgende runde i vaskemaskina vært nok, men det har nok ikke vært like ille som det du beskriver. Jeg må fortsette fjerne-tyggegummi-prosjektet i dag. Har fått et Zalo-råd. Zalo hjelper mot alt, sies det. Rapport avgies (? snålt ord, feil?) senere... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.