Gå til innhold

STAVANGER tref!


Gjest fru

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes jammen det hørtes kjekt ut med et Stavanger-treff, jeg!

Ja, ja ;-)

Beste hilsen fra

Det er lov å stille opp Snø. Det er treff for UFB og selv om du ikke er det lenger (jeg har også ei lita jente) så hadde det vært kjekt hvis du kom. Vi skal treffes kl. 1930 i dag (tirsdag) på Vertshuset Mat & Vin (i enden av Prostebakken). Jeg hadde syntes at det var spesielt kjekt at du kom, da vi antakelig går for adopsjon fra høsten av. Kjekt med noen med erfaring.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å stille opp Snø. Det er treff for UFB og selv om du ikke er det lenger (jeg har også ei lita jente) så hadde det vært kjekt hvis du kom. Vi skal treffes kl. 1930 i dag (tirsdag) på Vertshuset Mat & Vin (i enden av Prostebakken). Jeg hadde syntes at det var spesielt kjekt at du kom, da vi antakelig går for adopsjon fra høsten av. Kjekt med noen med erfaring.

Hilsen

Heia!

Beskjed fra Snø, som dessverre ikke har tilgang til nettet akkurat nå:

Hun er veldig glad for å bli invitert, men har en annen festlighet på programmet i kveld. Men en annen gang kanskje?

Er det mange som kommer da?

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Beskjed fra Snø, som dessverre ikke har tilgang til nettet akkurat nå:

Hun er veldig glad for å bli invitert, men har en annen festlighet på programmet i kveld. Men en annen gang kanskje?

Er det mange som kommer da?

Hilsen fra

Tenkte kanskje det kom litt brått på.

Vi er vel seks stykker (tror jeg). Sats, katheinka, ylvi, fru, delphi og meg (har kanskje glemt noen...). Velkommen du også hvis du har tid. :o)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å stille opp Snø. Det er treff for UFB og selv om du ikke er det lenger (jeg har også ei lita jente) så hadde det vært kjekt hvis du kom. Vi skal treffes kl. 1930 i dag (tirsdag) på Vertshuset Mat & Vin (i enden av Prostebakken). Jeg hadde syntes at det var spesielt kjekt at du kom, da vi antakelig går for adopsjon fra høsten av. Kjekt med noen med erfaring.

Hilsen

Tusen takk for innbydelsen, den satt jeg veldig pris på, men som AAA skrev for meg, så er jeg dessverre opptatt på annet hold i kveld :-)

Men om dere skulle ha flere treff en annen gang, så kommer jeg gjerne jeg! Under den forutsentningen at alle er innstilt at det kommer en fra "adopsjonsleiren", så klart. Jeg har full forståelse om noen av de som skal treffes helst ser at det er et rent treff for de som prøverører.

Men altså, blir jeg invitert, så skal dere ikke se bort fra at jeg kommer :-)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...