Gå til innhold

9 1/2 time til FØRSTE hj.besøk!!


nedtelling

Anbefalte innlegg

Så er vi snart Skikkelig igang :o) Vi venter på vårt første hjemmebesøk. Vi gleder oss, og er faktisk ikke nervøs i det hele tatt! - Er det et dårlig tegn? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei- og lykke-lykke til med hjemmebesøket ! Det er vel bare fint at du ikke gruer deg, vel :o). Det går sikkert helt fint !!!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valmue1365380326

Hei- og lykke-lykke til med hjemmebesøket ! Det er vel bare fint at du ikke gruer deg, vel :o). Det går sikkert helt fint !!!

klem fra

LYKKE TIL!!

Det blir sikkert bare hyggelig :o) Men jeg må innrømme at nervene kom rett før det banket på døren hos oss- og mannen min klarte og oppgi feil personnummer der vi satt, det sier vel sitt :o) Vi skal ha det andre besøket i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE TIL!!

Det blir sikkert bare hyggelig :o) Men jeg må innrømme at nervene kom rett før det banket på døren hos oss- og mannen min klarte og oppgi feil personnummer der vi satt, det sier vel sitt :o) Vi skal ha det andre besøket i dag...

Ville bare si at nå er det første besøket vel i havn.. Det gikk velig bra syntes vi, og hadde kjempeflotte folk som var her!!!! Skal ha et nytt besøk snart, og det ser vi frem til.. Det var ingenting å grue seg for, og vi var ganske avslappet ifht besøket. Lykke til for andre i samme trappeavsats :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...