Gå til innhold

Kontakt med X'en sin datter etter brudd


Gjest Barnløs

Anbefalte innlegg

Gjest Barnløs

Jeg var i 1 år sammen med en mann som har en 9 åring fra tidligere forhold. Jeg og min x skiltes ikke som venner og er ikke på talefot. Han har fått seg ny samboer. Jeg savner og er glad i dattera hans. Jeg og jentungen var mye sammen før bruddet. Slik som situasjonen er blitt nå så har jeg ikke mulighet for å treffe jentungen annet en tilfeldigt treffer på dem f. eks. på by'en. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle å møte jenta og hva som er best for jentungen, hvordan jeg skal oppføre meg når jeg treffer på henne og hvilken oppførsel kan jeg forvente fra jentungen. Det eneste jeg vet er at jeg er glad i jenta og ikke ønsker å såre henne, men at et evt. møte skal foregå på hennes premisser. Er det noen som har erfaringer å dele med meg eller råd å gi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om dere hadde ett vennskap som gikk begge veier, så syns eg du skal oppføre deg utifra det !

Sjøl om kontakten dere i mellom blir sjeldnere etter bruddet mellom deg og faren, så vil nok en niåring klare å skille mellom det dere _to_ hadde i lag og det du faren hadde sammen.

Oppfør deg som en _god_ venn du, men for guds skyld ikkje bruk barnet for å komme innpå far !

Lykke Til, ikkje gi slipp på vennskapet ! :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg ville jeg skrive et brev til eksen din og forklare at du er glad i jenta og gjerne ønsker å holde litt kontakt med henne hvis det er allreit for eks'en. Foreslå f.eks. dato for et møte der du kan ta henne med på kino el.a. (men det KAN selvsagt hende du får et nei).

Hvis du treffer jenta ute, synes jeg du skal gi henne en klem (hvis det er naturlig for deg) og si som det er at jammen var jeg glad for å se deg, jeg savner deg! Eller hva det er du føler.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...