Gå til innhold

hjeelp!


benie

Anbefalte innlegg

Jeg er så frustrert!

I følge AF skal våre papirer være sendt Kina 20/4 -01, og registrert hos CCAA i Kina 16/5 -01. Jeg har gått rundt å håpet på tildeling i mai/juni. Så feil kan man altså ta!

På telefon her forleden, kunne AF fortelle at vi tidligst kunne vente oss tildeling i juli!! Kan dette stemme? Litt av en nedtur!

Har forstått det slik at noen av dere fører statestikker over det meste.......( er ikke så avansert, men er på dette tidspunkt med på alt ) :o)

Kanskje det er noen av dere som kan hjelpe meg med mitt lille illebefinnende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Føret og fremst så var det jo veldig lang tid parpirene deres hadde tatt fra AF til de ble registrert da?! Jeg trodde at det stort sett var gjort på en 4-6 dager.

Men hvis vi tar utgangspunkt i 16.mai, så høres ikke tildeling i begynnelsen av juli så urealistisk ut. Ventetiden har ligget på 13-14 måneder i det siste.

Håper du blir positivt overrasket og tildelingen kommer tidligere!

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Føret og fremst så var det jo veldig lang tid parpirene deres hadde tatt fra AF til de ble registrert da?! Jeg trodde at det stort sett var gjort på en 4-6 dager.

Men hvis vi tar utgangspunkt i 16.mai, så høres ikke tildeling i begynnelsen av juli så urealistisk ut. Ventetiden har ligget på 13-14 måneder i det siste.

Håper du blir positivt overrasket og tildelingen kommer tidligere!

MVH

Glemte å si at det har akkurat ramlet inn en ny runde med tildelinger til USA (de pleier å ligge en uke og to foran Norge) Det er stort sett for søknader registrert i mars i fjor, men noen for tidlig april også, fram til 6.april har jeg sett.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at det har akkurat ramlet inn en ny runde med tildelinger til USA (de pleier å ligge en uke og to foran Norge) Det er stort sett for søknader registrert i mars i fjor, men noen for tidlig april også, fram til 6.april har jeg sett.

MVH

Tusen takk for tilbakemeldingen :-)

Har sittet en stund "på gjerdet" og fulgt dere fra loftet mitt. Håper å få delta litt fremover, mye for å spare mine nærmeste!

Jeg har rett og slett ikke tenkt på at jeg kunne bruke nettet, før et par uker siden. Nå er jeg inne flere ganger for dag. En helt ny verden har åpnet seg for meg.

Om det hjelper på i ventetiden, eller om det girer meg mer opp, er noe usikkert.

Gøyere er det iallefall :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis

Hei! Da er vi definitivt i samme gruppe og skal sikkert reise sammen! Så gøy å se andre med samme dato som oss og som også har AF!

Jeg fikk litt sjokk da jeg så innlegget ditt... det lover jo ikke bra. Vi har tidligere fått vite av AF at vi er i aprilgruppen i CCAA, men vi har ikke fått en log-in-dato. Men det pleier å bare ta noen dager å blir registrert i CCAA, så jeg hadde regnet med log-in-dato ca. 29. april.

Jeg er ganske sikker på at vi er med i neste gruppe, men har selvsagt tatt med i betraktningen at det kan bli en måned til dersom vi ikke kommer med denne gangen.

Kan du sende meg en mail på [email protected]?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...