Gå til innhold

På vandring..


Gjest tankefull

Anbefalte innlegg

Gjest tankefull

Hjertet mitt er på vandring.Det leter og leter,men kan ikke finne...!Er så fortvilende!!Kan se bak hver sten,bak hvert hus,på bussholdeplassen,rundt hjørnet;jeg finner ham ikke!?!Jeg skjønner ikke helt hvor han er blitt av.Vet han er død,men hvor ER han?!

Hodet mitt vet,mens hjertet mitt ikke har en anelse!

Nå nærmer termin seg(hadde 26.mai,men han kom 17.januar...) og kroppen tror kanskje noe er på gang...Brystvondt,nedstemt,tankefull,gråtsprengt,prøver fortvilt å holde hodet over vannet:det går,såvidt.....

Lillegull:kan du ikke komme tilbake,værsåsnill??!Nei,vet du ikke kan:men jeg kan ønske!!!DET kan ingen ta fra meg,når nå du døde fra meg....!Gråten truer med å ta overhånd,jeg puster og puster :ikke alle ser dette,knapt jeg selv.

Jeg er så glad i deg,Nestor og savner deg sånn!!!Håper,MÅ tro det!,du har det godt der du er nå,mamma tenker på deg og elsker deg!Når tiden engang er inne så skal vi sees igjen,lillegull!!

Verdens største og beste klem fra mamma`n din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maria

Hei tankefull!

Det gjør meg vondt å lese om din store sorg og savnet etter Nestor. Det ER vondt å vite at vi aldri mer kan få se barna våre igjen, det er nesten ikke til å leve med... Men vi må, må klare å finne veien tilbake til et noenlunde normalt liv. Det er ikke lett, men vi får ta en dag av gangen og jobbe oss fremover.

Nestor har verdens beste mamma, en mamma som elsker han så høyt og savner han veldig mye. Viten om det kan ingen ta i fra deg.

Klem og varme tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...