Gå til innhold

Lykkelig!


Gjest Selly

Anbefalte innlegg

Gjest Selly

Nå er det 5 dager siden vi fikk tildelt vår lille gutt fra Colombia, og jeg er helt sikker på at sønnen vår er den rette for oss. Mange sier han ligner på sin nye mor. AF sier vi senest får reise 14. mai så billettene er forhåndsreservert. Uken har jeg brukt til å handle klær og leker. Neste uke tar jeg helt fri fra jobb for å ordne det siste før avreise. Rart å tenke på at det bare er 4 1/2 mnd siden vi sendte søknaden vår til Colombia, og nå er jeg blitt mamma. Kunne ikke hatt det bedre.

Lykke til alle dere som venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som du har mange sommerfugler i magen! Jeg syntes den mest spennende tiden var nettopp fra vi fikk tildeling og til vi reiste. Da er det mye å ordne. 'Tenk på dette: Når dere reiser til flyplassen er det siste gang dere er i hjemmet deres uten barn. Neste gang dere er i stuen, kjøkken... er det med et barn på armen! Gleder meg virkelig sammen med deg!!!!! Lykke til i denne kjempespennende tiden.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colombiamamma

Du går en spennende tid i møte. Det gikk veldig raskt fra papirene ble sendt til Colombia til tildeling. Er det vanlig at det går så raskt i ICBF?

Følger med deg her inne. Håper du også får tilgang til DOL i Colombia.

Hvor lang tid regner dere med å være i Colombia?

Kos dere med veslegutten i Colombia.

Gleder meg til å treffe deg igjen.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese om de fantastiske dagene du har foran deg! Og litt av en fartsetappe med 4 1/2 mnd. fra sendt til mamma! Vet at du var utålmodig i forhold til andre som fikk tildeling tidligere. Vet du om disse hadde enda raskere saksgang? Kos deg med forberedelsene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Gratulerer med gutten!

Ser av tidligere innlegg at dere var overrasket over alderen.

Da vi fikk vår gutt var vi godkjent for 3-4 år i Colombia (vi er sikkert eldre enn dere) og fikk en gutt på 2,5 år.

Vi er svært fornøyd med alderen, han var godt utviklet på alle måter, frisk og fin.

Vi gled rett inn i våre venners familier, de fleste hadde barn på den alderen, og etter et halvt år var språket hans nesten helt på plass.

Selvsagt er det kos med babyer, men 2-3 års alderene er utrolig spennende.

Gled dere, lykke til på reisen og alt godt!

(vi er i gang med nr. 2 og det er like spennende som første gang!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Selly

Så herlig å lese om de fantastiske dagene du har foran deg! Og litt av en fartsetappe med 4 1/2 mnd. fra sendt til mamma! Vet at du var utålmodig i forhold til andre som fikk tildeling tidligere. Vet du om disse hadde enda raskere saksgang? Kos deg med forberedelsene!!!

Hei!

Tror alle de andre som fikk distrikt samtidig som meg hadde ventet endel lenger, fra august tror jeg. Så det gikk veldig fort fra oversendelse til distrikt, og så stoppet det litt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...