Gjest kan man kreve det ? Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Når medisiner ikke er ønskelig etter å ha prøvd flere typer, kan man da kreve å få ECT-behandling istedenfor ? Legen vil fortsette med medisiner, men det hjelper ikke. Har tidligere fått 4 ECT-behandlinger, men det ble stoppet fordi jeg ble aggressiv sa de. Men det var ikke derfor. Jeg fikk Efexor og Tolvon og familien hadde allerede tatt affære overfor psyk. fordi jeg var aggressiv og hadde mistet bakkekontakten. Jeg følte virkningen av ECT, det var noe helt annet enn det jeg har følt tidligere, jeg kjente jeg ble liksom "glad" innvendig, det var en god følelse, som jeg ikke har hatt på mange år. Jeg orker ikke flere piller, kan jeg kreve å få ECT-behandling istedenfor? Jeg er tatt av Efexor og Tolvon og får nå 600mg Orfiril, har ingen tegn på å være aggressiv. Psyk. er skeptisk til ECT. Er det noen god grunn til at jeg ikke skal få det nå ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51531-ect-istedenfor-medisiner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.