Gå til innhold

Blækking?


Gjest venninnen

Anbefalte innlegg

Gjest venninnen

Er det noen som har peiling hva en egentli skal gjøre viss noen blækker ut på fest? Jeg hadde ei venninne en gang som gjorde d, hadde ikke peiling på hva jeg skulle gjøre. Hun lå på ryggen og var helt borte. Etterpå har jeg tenkt på at hun skulle vel ha ligget på siden? hun kunne jo ha blitt kvælt av oppkastet. hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bad Wolf

Det beste du kan gjøre er vel å være hos henne mens hun er blækka ut. Men det aller beste ville vel vært om hun hadde drukket litt mindre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stabilt sideleie! :D

... er kanskje strengt tatt ikke nødvendig. Men hvis hun spyr så pass på at hun har åpne luftveier ihvertfall. Og siden alt mulig dritt kan hende med jenter som er blacka ut, kan man være snill og holde seg litt i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest edna

Ei veninne av meg bgynte og hyperventilere på en strand fest for ca 2 helger siden.

Alle trodde det va asma, for ho hadde det, og hadde ligget på sjukehuset 1 vike før. Ho fikk ikke puste og låg og "skreik" etter luft i minst 1 time.

Så ei anna veninne av meg begynte og gi ho munn t munn metoden, og ringe 113.

De sa at vi bare skulle gi ho mye vann og ta ho med hjem.Men ho var aleine heime og derfor jore vi ikke det,..Etter hvert blei ho litt værre og ambulansa kom og kjørte ho på sjukehuset.

Ho hadde blanda sammen sprit, wiskey å rom og det både smakte og lukta som spylerveske, det var vist farllig og så absolutt ikke bra.

Men det gikk bra med ho da, de hadde vare tatt noen prøver og sånt på sjukhuset.

Vist veninna di blækka, hadde jeg vurdert å ringt ettersjuke bil, det kan være farlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

Det beste du kan gjøre er vel å være hos henne mens hun er blækka ut. Men det aller beste ville vel vært om hun hadde drukket litt mindre !

Er det ikke mulig å få kontakt med en som har drukket, kan det være fare på færde. Det er bedre å være litt for forsiktig og ringe 113 om man er usikker. De vil da vurdere om det er behov for en ambulanse eller ei. For å unngå kvelning som følge av spy, ville jeg ha lagt vedk. i stabilt sideleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...