Gå til innhold

Hvorfor ny chat


ColPappa

Anbefalte innlegg

Hei Thaimor!

En ting er at jeg ikke greier å vente så lenge mellom hver gang jeg finner på noe nytt :-) Men det var også noen som ikke kom inn på den gamle.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei selv!

Det er bra du tenker på alle "tilfellene" her inne... så Mamta får chatte ;-)

Jeg lurte nå mest på om jeg skal stå registrert på to lister, eller om den gamle vil forsvinne... etterhvert?

Som sagt, har jeg ikke studert den nye enda, så kanskje svaret finnes der (det var bare så enkelt å slenge ut et spørsmål:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei selv!

Det er bra du tenker på alle "tilfellene" her inne... så Mamta får chatte ;-)

Jeg lurte nå mest på om jeg skal stå registrert på to lister, eller om den gamle vil forsvinne... etterhvert?

Som sagt, har jeg ikke studert den nye enda, så kanskje svaret finnes der (det var bare så enkelt å slenge ut et spørsmål:))

Hei!

Det er min tanke at den nye skal overta. Den gamle blir ikke fjernet på en god stund enda.

Forskjellen på de to er hovedsaklig at dere selv legger inn, endrer og eller fjerner presentasjonene deres i den nye. Mens dere sendte en melding til meg for så å vente i syv lange og syv brede på at jeg manuelt skulle legge dette inn manuelt i hver enkelt liste.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...