Gå til innhold

ny bruker!


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hei!

vi er ny bruker her på dette forumet.Vi er et ektepar på 25 og 33.det vi lurer på er om noen av dere har vært studenter mens dere var i adopsjonsprosessen.jeg er sykepleiestudent har ett år igjen på skolen.det jeg vil frem til er at vi har ikke så stor inntekt akuratt nå pågrunn av det,vil vi bli sett på i et dårlig lys i evnt.adopsjonsland,når jeg er student?

vi har lyst å starte prosessen nå fordi vi vet at det kan ta noen år...

håper at noen kan svare meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann -og velkommen hit til forumet :o)

Dere kan garantert bare starte prosessen. Vet at det er mange par som har adoptert samtidig som den ene parten har vært student. Tror at det eneste kravet om økonomi, er at man skal ha en samlet familieinntekt på 200 000 i året, og ellers at man skal vise til en stabil økonomi. Så du forstår at man trenger ikke å være millionærer for å adoptere, HELDIGVIS !

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann -og velkommen hit til forumet :o)

Dere kan garantert bare starte prosessen. Vet at det er mange par som har adoptert samtidig som den ene parten har vært student. Tror at det eneste kravet om økonomi, er at man skal ha en samlet familieinntekt på 200 000 i året, og ellers at man skal vise til en stabil økonomi. Så du forstår at man trenger ikke å være millionærer for å adoptere, HELDIGVIS !

Vennlig hilsen

Hei og velkommen hit!

Jeg vet om par som har blitt godkjent mens den ene studerer, men da har det alltid vært den kvinnelige halvparten som har vært student.

Både SUAK og giverlandet mener at det er mannen som er hovedforsørger, og dermed må han ha jobb. SUAK's holdning kommer vel av at de vet at par der mannen studerer, er arbeidsløs, uføretrygdet osv aldri blir godkjent av giverlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Hei og velkommen hit!