Gå til innhold

dårlig prognose vi da.....


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

takker dere alle som har svart på mitt innlegg.".ny bruker".

i følge noen av dere så har vi da en veldig dårlig prognose til å få godkjent en adopsjon i utlandet.

for det første :jeg er sykepleier student.

han er ufør pga en klatreulykke.men han passer en liten jente på ett år her hjemme(dagpappa)jeg trodde vi begge to skulle utgjøre en omsorgsenhet?

ikke bare gå ut ifra hva mannen tjener?

det er ihvertfall veldig trist hvis politikken er slik.jeg vet vi vil kunne bli veldig gode foreldre .

hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi nå ikke opp håpet før dere i det hele tatt er begynt! Hva med å ta en telefon til adopsjonsforeningene og forhøre dere mht. giverlandenes syn på din manns uførhet og din status som student? Dessuten sier du jo at du kun har ett år igjen, da er det jo ikke umulig at du er i jobb før papirene sendes til giverlandet?

Kan også være en god idè å kontakte SUAK for å høre hvordan de ser situasjonen an. Vet jo ikke hvaslags uførhet det dreier seg om, men det bør jo komme frem i en evt. samtale med suak eller adopsjonsforeningene. Håper i alle fall at dere undersøker litt mer før dere evt. avskriver adopsjon som en mulighet for å bli foreldre.

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heldiggrisen