Gå til innhold

Blir man ikke SUAK-godkjent dersom...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

kvinnen er hovedforsørger? Er det virkelig slik at mannen må tjene mest for å bli godkjent?!?

Jeg trodde det var en grense på minimum 200000,- kroner til sammen som telte jeg, økonomisk sett?

Hilsen en (bekymret) frue som er hovedforsørger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Nei,da. Mannen må ikke tjene mest. Det hadde da vært diskriminering!?

Det er heller ingen fastsatt grense for hvor mye man må tjene til sammen. Vi dokumenterte at vi hadde mer enn SIFO (Statens Institutt for Forbruksforskning)'s satser for hva det koster å forsørge et barn.

Og det gikk bra!

Hilsen en mor som også er hovedforsørger - for tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heldiggrisen

Dette må da være det rene "vissvass". Enslige blir da godkjente,selvom de er eneforsørgere og ikke har noen mann i det hele tatt. Har aldri før hørt den varianten at mannen må tjene mest. Selvom jeg vet om mannfolk som har den holdningen selv, enten de er far til biologiske barn, adopterte barn eller "bare" har en kone. Vanskelig for mange menn å være den som tjener minst. Men sånn bør det ikke være. Jeg kan ikke finne noe som helst i lover og retningslinjer for adopsjon at det finnes et sånt krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym også

Nei,da. Mannen må ikke tjene mest. Det hadde da vært diskriminering!?

Det er heller ingen fastsatt grense for hvor mye man må tjene til sammen. Vi dokumenterte at vi hadde mer enn SIFO (Statens Institutt for Forbruksforskning)'s satser for hva det koster å forsørge et barn.

Og det gikk bra!

Hilsen en mor som også er hovedforsørger - for tiden

Vi dokumenterte at vi hadde mer enn SIFO (Statens Institutt for Forbruksforskning)'s satser for hva det koster å forsørge et barn.

Hvor mye er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Vi dokumenterte at vi hadde mer enn SIFO (Statens Institutt for Forbruksforskning)'s satser for hva det koster å forsørge et barn.

Hvor mye er dette?

Jeg husker ikke hvor mye det var, men det kan du sikkert finne ut ved å søke på SIFO her på nettet.

Det var ikke mye. Vi hadde så og si bare en inntekt på den tiden, og jeg tjente litt over 200000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg husker ikke hvor mye det var, men det kan du sikkert finne ut ved å søke på SIFO her på nettet.

Det var ikke mye. Vi hadde så og si bare en inntekt på den tiden, og jeg tjente litt over 200000.

Takk for svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym

Jeg husker ikke hvor mye det var, men det kan du sikkert finne ut ved å søke på SIFO her på nettet.

Det var ikke mye. Vi hadde så og si bare en inntekt på den tiden, og jeg tjente litt over 200000.

Ja, sånn er det hos oss nå, (en inntekt, og kjærringa er hest dvs. hovedforsørger!) så det var flott å høre at dere ble gokjent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...