Gå til innhold

ensom russ!! :`(


Gjest mmulan

Anbefalte innlegg

Gjest mmulan

nå synes jeg veldig syn på meg selv.. nå er jo alle russ på landstreffet, men ikke jeg.. har ikke penger, drikke eller røyk... og de vennene som var igjen har dratt til kongsvinger.. så jeg er den enste russen igjen i hamar.. jippi.. så nå sitter jeg barnevakt i stede..

kunne jo gått ut i morgen hel no, men vennene som er igjen er ikke 18 år, ellesr så bor di langt unna Hamar.. liver suger akurrat nå...

sikkert kjipt og lese, men jeg må bare få det ut..

men men..

*kos fra ensom russ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ta ekstra av når de kommer hjem da :-) Er jo sikkert at stemningen er den beste der i kveld heller, etter ulykken i dag mener jeg.

God russefeiring da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta ekstra av når de kommer hjem da :-) Er jo sikkert at stemningen er den beste der i kveld heller, etter ulykken i dag mener jeg.

God russefeiring da!

Mente å si at stemningen kanskje IKKE var på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mmulan

Eneste russen på Hamar, ja særlig!

det var noen der i går, møtte 4 stk til i går.. men siden du vet det, bor du og her...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...