Gå til innhold

Er du ensom?


Gjest alone?

Anbefalte innlegg

Gjest alone?

Det er jeg, og det er grusomt. En skulle tro at det var lett å ta kontakt med andre, men det er lettere å vente på at andre tar kontakt. Når andre ikke tar kontakt blir man uten kontakt. Det er hardt å være uten kontakt når man vil ha kontakt men ikke synes det ikke er lett å ta kontakt og ingen tar kontakt - tar du kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuller du?

Nei, eg tøysar ikkje... det går folk oppi meg heile tida. Ikkje at det er noko gale i det, men eg har behov for å vere åleine innimellom.. Godt å kunne kople ut under lange trenings-økter åleine.

Korleis går det med deg, forresten?? Fått mail? Har tenkt mykje på deg...

Eg har det faktisk veldig bra. Men går rundt og ventar på ein nedtur. Kva har eg gjort for å fortjene å ha det så bra liksom...?

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guesswho

Eg veit litt kva du meiner!! Men eg er blitt flinkere til å ta kontakt med folk.....men alikevel så er det litt dårlig med folk som tar kontakt med meg....føler at eg maser og maser på dei. Burde vel ta eit hint kanskje....men eg syns det er gøy å være med dei fleste. Og dei blir jo med på forskjellige ting, når eg spør om dei vil. Men dei tar aldri kontakt med meg og spør om eg vil være med. Lurer litt på det der!!

Kva trur de folkens, burde eg berre la dei vera i fred?? Slutte å mase på dei! Er eg ei plage???

Småforvirra klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det akkurat som deg. Men så fikk jeg plutselig litt selvtillit, og begynte å ringe folk selv.. så nå er jeg ikke så ensom lenger. Det hender selvfølgelig at jeg føler at INGEN vil være sammen med meg, så jeg bare blir sittende hjemme.. men.. Da retter jeg meg opp i ryggen, og ringer noen jeg ikke har snakket med på en stund. Så blir livet koselig igjen..

Bare gjør det!

Tenk at du ihvertfall ikke dør av det!

Klem fra hun som vet hvordan du har det;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...