Gå til innhold

hor mange strømpebukser har dere jenter?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Og hva slags strømpebukser liker dere og hva farger er penest?

Selv har jeg ca 30 stk. Helst litt tykkere strømpebukser denier ca 60 70. Noen få av ull og litt flere tynne strømpebukser, i all slags farger. sort blå rosa rød turkis hvit grønn brun osv

synes det er godt og deilig å bruke det, er dere ikke enig?

oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hello Kitty

Strømpebuksefetisj? ;-p

Vel, jeg er mere fan av stay-ups, strømpebukser er ekle når de går langt opp til halsen!

Bortsett fra alle de som vaskemaskinen har ødelagt, har jeg kanskje 14-15. Liker aller best vanlige brune, med glans og sandal-toe... den helt hvite fra Oroblu er også digg!

hehe, her legger jeg ut om mine strømpebukser, var et morsomt tema :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo også et tema?? =)

Veeel jeg liker også best stay ups, ihvertfall til pent, når jeg har korte trange kjoler til (hvor strømpebuksekanten ville syntest gjennom stoffet).. Kjøper en ny pakke med slike strømper hver gang jeg skal pynte meg, for (ihvertfall hvis det er alkohol inne i bildet!) jeg har en tendens til å ødelegge slike strømper temmelig fort.. Samme hvor dyre og bra de er! Liker best de som er litt glinsende og lysebrune jeg også..den derre "camel" fargen synes jeg er fin, men det kommer jo litt an på fargen på kjolen jeg skal ha!

Til hverdags bruker jeg vanlige tynne (20 denier) strømpebukser, når jeg har på meg skjørt. Bruker svarte, blå eller lysebrune, det kommer an på fargen på skjørtet og toppen!

Tykke strømpebukser bruker jeg kun på fjellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...