Gå til innhold

Deprimert?


Dorthe

Anbefalte innlegg

Synes datteren min på 16 virker litt deprimert. Hun sier at hun synes skolen er et slit, folk er ikke til å stole på og at hun synes det er vanskelig å være seg selv fordi andre synes hun er litt annerledes.

Hun er flink på skolen, trener og er politisk aktiv og er i grunnen en populær jente,

Venninnen min sier at det er vanlig at tenåringsjentene er ustabile i humøret, stemmer dette? Jeg har ikke hatt en "normal" tenåringstid selv og kan liksom ikke helt sette meg i hennes situasjon. Husker dere andre hvordan det var å være 16 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg husker godt hvordan det var å være 16 år, og det der høres ganske så normalt ut spør du meg :o)

Det er litt sånn opp og ned når man er i den alderen der gjerne-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Jeg husker godt hvordan det var å være 16 år, og det der høres ganske så normalt ut spør du meg :o)

Det er litt sånn opp og ned når man er i den alderen der gjerne-

Jeg har akkurat vært inne på MNS og sett etter deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat vært inne på MNS og sett etter deg

Jeg logget rett av etter at jeg skrev det innlegget til deg. Måtte se reprise av Temptation Island.

Men er der nå da.. Men ikke du :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

Jeg logget rett av etter at jeg skrev det innlegget til deg. Måtte se reprise av Temptation Island.

Men er der nå da.. Men ikke du :o)

Det er ikke uvanlig å ha sine downs i den alderen (husker meg selv).

Jeg var også flink på skolen, noe som medførte et voldsomt forventningspress. Om datteren din sliter med det skjønner jeg godt at hun blir nedfor, da det kan være vanskelig å føle at man oppfyller alle forventninger godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...