Gå til innhold

Konfirmasjon


ColPappa

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg syns det ikke er lenge siden vi var i Colombia og hentet barna (Desember 1987). Yngstemann var den gangen 7 månede gammel.

I dag er det konfirmasjon!

Hvor er tiden blitt av? Det neste er vel at han ber om å få låne bilen, eller flytter ut...

Nei, jeg må tilbake til gjestene - De skulle bare ant at jeg satt ved PCen midt i selskapet...

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere med konfirmanten , ja tiden går og attpåtil så sier de at "nå er du voksen!"

men vi vet bedre vi som er foreldre, men halve foreldrerollen i oppdragelsestiden er nå unnagjort, og heldigvis.... det er ennå ikke "lappen" som står først på ønskelista, men hva med moped??

Det betyr i allefall sene kvelder som man sitter oppe å venter, mens vi maler "fanden" på veggen.

Trøst deg med det at... det blir ikke noe bedre, selv om de tror de er voksne. heller værre :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med konfirmanten , ja tiden går og attpåtil så sier de at "nå er du voksen!"

men vi vet bedre vi som er foreldre, men halve foreldrerollen i oppdragelsestiden er nå unnagjort, og heldigvis.... det er ennå ikke "lappen" som står først på ønskelista, men hva med moped??

Det betyr i allefall sene kvelder som man sitter oppe å venter, mens vi maler "fanden" på veggen.

Trøst deg med det at... det blir ikke noe bedre, selv om de tror de er voksne. heller værre :o))

Heisann :-)

Ville bare gratulere såå masse med konfirmasjonen :o)).

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, ColPappa!!! Tenk at du har minstemann konfirmert allerede, da blir vel det neste (som før nevnt) moped og biler, for ikke å snakke om...... svigerdøtre? :)

Hyggelig at du stakk innom her selv på en dag som denne. Det har kanskje også noe med "røtter" å gjøre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen ColPappa !!!!

Jeg har selv vært i konfirmasjon i dag - det er ordentlig høytidelig :-)

Hyggelig at du tar "turen" innom DOL på denne store dagen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nedtelling

Grattis!!! Ja, tiden flyr og vips så står man voksne barn :-)

Det er på barna man ser hvor gammel man selv er blitt .. Hihi.. . :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinamamma

Heisann :-)

Ville bare gratulere såå masse med konfirmasjonen :o)).

klem fra

Gratulerer så mye med dagen og sønnen,ja det er en veldig spesiell dag og mange tanker og følelser flyr gjennom hodet.

Vi hadde konfirmant for et år siden og så er det ni år til neste gang,jeg har så smått startet på talen:o)) det vil nok bli MASSE ting å fortelle om den jenta ja!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mathilde

Gratulerer så mye med dagen og sønnen,ja det er en veldig spesiell dag og mange tanker og følelser flyr gjennom hodet.

Vi hadde konfirmant for et år siden og så er det ni år til neste gang,jeg har så smått startet på talen:o)) det vil nok bli MASSE ting å fortelle om den jenta ja!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...