Gå til innhold

Alexa har fått gutten sin.


alexa

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen.

Tenkte bare jeg skulle legge inn denne, for oss, hyggelige meldingen.

Endelig har altså vår lille Tobias kommet til oss etter 9 nervepirrende måneder.

For de som ikke kjenner oss kan jeg jo gi en kort presentasjon.

Vi fikk en liten gutt i hastekeisersnitt i uke 32 i mars 2000. Det eneste vi fikk beskjed om var at morkaken antakeligvis hadde sviktet og at gutten vår var liten for alderen.

Det viste seg desverre å være verre enn som så. Han hadde en medfødt kromosomfeil, trisomi 18, som ikke var forenelig med liv.

Aldri har jeg vel følt meg så langt nede og knust. Livet mitt bare fallt sammen.

Vi fikk ha vår lille engel Alexander i tolv dager før han forlot oss. Tolv dager fyllt av smerte og sorg, men også av uendelig kjærlighet til dette lille dødsdømte barnet. Det finnes ikke ord for å beskrive dette, men dere vet alle,desverre, så altfor godt hva jeg mener....

Året etter ble jeg gravid igjen, men mistet i MA i niende uke.

Etter tre måneder testet jeg atter en gang positivt og denne gangen ble det lykke.

Tobias kom til oss onsdag den 24/4 i planlagt keisersnitt. Han veide 3678 gram og var 51 cm lang.

Han er sterk, frisk og sunn og vi er lykkelige over å endelig få oppleve denne gleden.

Jeg ønsker dere alle en vår fyllt av håp og glede. At dere kan se på alt som spirer og gror og tenke på at etter en kald og mørk vinter, så kommer alltid vår.

Mine tanker er hos dere og deres små engler!!!!!!

Masse klemmer fra Line, mammaen til Alexander og Tobias.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tankefull

Hei Alexa!

Gratulerer så mye,for en hyggelig nyhet!!Nå må dere kose dere og nyte denne tiden til fulle!Tror nok Alexander ville ha syntes han har fått verdens beste lillebror!

Med de aller beste ønsker fra Nestor sin mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for å lese denne meldingen om lykken deres etter mye vondt! Det er virkelig blitt vår!

Håper å høre litt etter hvert om hvordan det går med dere alle, og særlig den lille sjarmøren!

Mange klemmer fra +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljekonvall

Gratulerer så mye med Tobias! Det gleder meg å se at det kan gå bra, etter så mye smerte.

De beste lykkeønskninger for framtiden fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Line

Gratulerer så mye med gutten din.

Det er godt å høre at alt er bra med dere.

Klemmer fra Marianne (jeg er nå i uke 34)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest maria

Gratulerer så mye med gutten deres, så fint å høre at alt gikk bra. Forstår godt at de 9 mnd svangerskapet var preget av uro (har opplevd det selv), men nå er alt over og dere får kose dere med lillegutten deres.

Ønsker dere alt godt.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Line

Gratulerer kjempemye med gutten!!

Ble både rørt og glad når jeg så at det hadde gått bra for dere, det gir meg håp.

Har selv mistet en gutt som hadde trisomi 18, og er veldig redd for å prøve igjen av angst for å oppleve det samme en gang til.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Alexa

Gratulerer med gutten!

Er det ikke en vidunderlig følelese atter å holde et barn i armene?

Ønsker dere lykke til og mange solskinndager.

Varme klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulrer sååååå mye med Tobias! Kos deg masse med din lille aprilgutt. Jeg selv koser meg med min lille jente, Malin!

Klem fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...