Gå til innhold

Puh!


Gjest snø

Anbefalte innlegg

Gjest snø

Så var bursdagshelgen over, og vi har nå ei 2-åring :-)

Mamma er helt ferdig etter kakebaking og pølsekoking til den store gullmedaljen. Torsdag begynte det, men kaken som skulle være med i barnehagen på fredagen. Bella hadde det kjempefint, og hadde blitt flau for første gang i sitt liv da hun stod på stolen mens ungene sang bursdagssangen :-)

Lørdag var det på'an igjen. Kaker, gele og pølser. 5 gutter i alderen 2-4 på besøk. Det var futt og fart, det!

I dag var det familien som kom på besøk. Vi er liten familie, men jammen blir vi mange når vi samles likevel! 5 unger og 14 voksne.... Mamma hadde telt og telt for å dekke på rett. Og så hadde hun glemt å telle seg selv ;-) Pappa "heldiggrisen" dro til USA i morges, så den som bakte kaker, kokte pølser og stekte karbonader til 21 mann, det var mamma. Og den som rydder etterpå, det er jammen mamma, det og....

Nå sover bursdagsbarnet søtt i sengen. Sammen med halvparten av presangene. Pluteselig er hun blitt så stor, det er nesten litt trist. Ingen liten baby lengre, *sukk*. Sprang rundt og sjarmerte alle i senk. Satt litt på fanget her, og litt på fanget der, og delte ut kos i hytt og p-vær. SÅ fornøyd med å være forsamlingens midtpunkt.

Det har vært kjekt! Men jammen er jeg glad for at det bare er en gang i året hun har bursdag. Og at det er et helt år til neste gang!

Bella vår var forresten både i RA og SA på lørdag :-)

Men nå må jeg vel ta meg selv i nakken og gjøre ferdig ryddingen etter gjestene.....

Noe sier meg at det skal bli godt å legge seg i kveld ;-)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med vel overstått 2 års feiring !!

Slitsomt er det men, sannelig er det gøy også !!! Ja ikke ryddingen etter på da - den er ikke gøy :-) Men en lykkelig liten frøken veier sikkert opp det kjedelige :-)

Vi har tre års dag her i heimen om 1 1/2 måned - så da blir det vår tur :-)

Lykke til med rydding og vasking :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...