Gjest snø Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Så var bursdagshelgen over, og vi har nå ei 2-åring :-) Mamma er helt ferdig etter kakebaking og pølsekoking til den store gullmedaljen. Torsdag begynte det, men kaken som skulle være med i barnehagen på fredagen. Bella hadde det kjempefint, og hadde blitt flau for første gang i sitt liv da hun stod på stolen mens ungene sang bursdagssangen :-) Lørdag var det på'an igjen. Kaker, gele og pølser. 5 gutter i alderen 2-4 på besøk. Det var futt og fart, det! I dag var det familien som kom på besøk. Vi er liten familie, men jammen blir vi mange når vi samles likevel! 5 unger og 14 voksne.... Mamma hadde telt og telt for å dekke på rett. Og så hadde hun glemt å telle seg selv ;-) Pappa "heldiggrisen" dro til USA i morges, så den som bakte kaker, kokte pølser og stekte karbonader til 21 mann, det var mamma. Og den som rydder etterpå, det er jammen mamma, det og.... Nå sover bursdagsbarnet søtt i sengen. Sammen med halvparten av presangene. Pluteselig er hun blitt så stor, det er nesten litt trist. Ingen liten baby lengre, *sukk*. Sprang rundt og sjarmerte alle i senk. Satt litt på fanget her, og litt på fanget der, og delte ut kos i hytt og p-vær. SÅ fornøyd med å være forsamlingens midtpunkt. Det har vært kjekt! Men jammen er jeg glad for at det bare er en gang i året hun har bursdag. Og at det er et helt år til neste gang! Bella vår var forresten både i RA og SA på lørdag :-) Men nå må jeg vel ta meg selv i nakken og gjøre ferdig ryddingen etter gjestene..... Noe sier meg at det skal bli godt å legge seg i kveld ;-) Beste hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52082-puh/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bangkok Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Gratulerer med vel overstått 2 års feiring !! Slitsomt er det men, sannelig er det gøy også !!! Ja ikke ryddingen etter på da - den er ikke gøy :-) Men en lykkelig liten frøken veier sikkert opp det kjedelige :-) Vi har tre års dag her i heimen om 1 1/2 måned - så da blir det vår tur :-) Lykke til med rydding og vasking :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52082-puh/#findComment-207345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.