Gå til innhold

Må jo fortsette tellingen .... :o)


ban

Anbefalte innlegg

Hei Nojo, Annesophie, Noraførr og alle andre.

I går var det 13 mnd. siden papirene ble sendt til Kina.

Man kan jo ikke annet enn å håpe at det går kun noen uker fra nå :o)

Hunden vår har blitt veldig sprek etter alle turene hvor frustrasjonen har fått fritt spillerom.

Har blitt sørpaforkjøla , sikkert en liten reaksjon på nedturen i forrige uke.

Stå på alle sammen. Hver dag kommer vi nærmere målet!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tiden flyr! :-)

Her i gården mangler det nå 9 dager på 6 måneder siden papirene våre ble sendt til Kina. Snart kan vi begynne på nedtellingen, hvis ventetiden fortsetter som nå (eller eventuelt går litt nedover, som den sikkert gjør snart...!!) er vi halveis i løpet av neste måned. Tenk det du! :o)

Aprils innkjøp til Kinababy var lamper til barnerommet. Fine blåe med måne og stjerner på. Det blir så fint atte!

Ellers har jeg tenkt endel på de det stod om her inne som ikke hadde fått tildeling. Noe så forferdelig for de som fikk den beskjeden. Selv om jeg ikke kan se noen naturlig grunn til at noe sånn skal skje med oss, så gjør det at den sikkerheten jeg hadde for at alt skulle gå bra, som var 100% etter SUAK-godkjennelsen, er mindre nå. Selv om logikk og sunn fornuft forteller meg at det vil gå bra.

Håper på tildelingsrunder tette som hagl framover! :-)

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tiden flyr! :-)

Her i gården mangler det nå 9 dager på 6 måneder siden papirene våre ble sendt til Kina. Snart kan vi begynne på nedtellingen, hvis ventetiden fortsetter som nå (eller eventuelt går litt nedover, som den sikkert gjør snart...!!) er vi halveis i løpet av neste måned. Tenk det du! :o)

Aprils innkjøp til Kinababy var lamper til barnerommet. Fine blåe med måne og stjerner på. Det blir så fint atte!

Ellers har jeg tenkt endel på de det stod om her inne som ikke hadde fått tildeling. Noe så forferdelig for de som fikk den beskjeden. Selv om jeg ikke kan se noen naturlig grunn til at noe sånn skal skje med oss, så gjør det at den sikkerheten jeg hadde for at alt skulle gå bra, som var 100% etter SUAK-godkjennelsen, er mindre nå. Selv om logikk og sunn fornuft forteller meg at det vil gå bra.

Håper på tildelingsrunder tette som hagl framover! :-)

MVH

Ja, helt enig, jeg trodde også 100% at alt skulle gå bra nå, men med min eminente evne til å krisemaksimere så tenker jeg mange dumme tanker etter at jeg leste det her på DOL. Lykke til med ventingen. Frem til ett års venting gikk det greit, men nå NÅ,

er det verre :o)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt enig, jeg trodde også 100% at alt skulle gå bra nå, men med min eminente evne til å krisemaksimere så tenker jeg mange dumme tanker etter at jeg leste det her på DOL. Lykke til med ventingen. Frem til ett års venting gikk det greit, men nå NÅ,

er det verre :o)

klem fra

Har du også svart belte i krisemaksimering? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du også svart belte i krisemaksimering? :o)

Er du helt sikker på at svart er det aller høyeste? jeg tror jeg må få spesiallaget et jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg også at det begynner å stramme seg til her.

Ble nervøs av å høre om avlaget fra Kina.

Men er vi godt i gang med omflyttinger / tilpassinger i huset til barnerom. Pluss at det trenes Taekwondo 4 ganger i uka og 10 åringen føler seg for mye fulgt opp :-)

Nå er det 21,14 mnd siden oppstart på adopsjonsprossessen, og det holder rikelig med 2-3 mnd til.....maks 4 PUNKTUM finale!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ban,

jeg trodde du prøvde å snike deg unna, gitt *ler* Var å kikket etter innlegg fra deg i går, men nå var du heldigvis her. Håper på rask tildeling til dere som er i neste gruppa - og etter det er det kanskje vår tur ..... GULP!!

Kan ikke si annet enn at jeg gru-gleder meg! ..... Men først er det dere, og da kan jeg slappe av (alt er jo relativt) til du sender ut gla´meldingen her på DOL.

Jeg krysser fingrene for dere!

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...