Gå til innhold

Hjemmebesøk og jobb?


Gjest annen gang

Anbefalte innlegg

Gjest annen gang

Vi skal snart ha vårt første hjemmebesøk i forbindelse med adopsjon nr. 2.

Har vi rett på fri fra jobb?

Jeg er redd at om vi sier at det ikke passer må vi vente kjempelenge for å få ny "time" . (Vi har allerede ventet lenge og det er såvidt de har tid til adopsjonssaker på sos.kontoret)

Ja jeg skal snakke med sjefen, men han var bortreist i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kinesermor

Det må da regnes som time hos lege o.a. som en må ta når en får det, altså ha krav på fri til det.

Lykke til med nr. to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annen gang

Det må da regnes som time hos lege o.a. som en må ta når en får det, altså ha krav på fri til det.

Lykke til med nr. to!

Takk for svar. Ja jeg tenker også slik og håper at sjefen er enig med meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hakket foran?

Det sa jeg, og dro hjem til første hjemmebesøk på barn nr to. Så blir det jo flere "legetimer", og legetimer til legeattest. Men det funker, og de på naturmetoden proklamerer vel ikke at nå går vi hjem og produserer?? Kanskje vi "treffes" mer på DOL ettersom prosessene vil gå sånn noenlunde parallelt? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annen gang

Det sa jeg, og dro hjem til første hjemmebesøk på barn nr to. Så blir det jo flere "legetimer", og legetimer til legeattest. Men det funker, og de på naturmetoden proklamerer vel ikke at nå går vi hjem og produserer?? Kanskje vi "treffes" mer på DOL ettersom prosessene vil gå sånn noenlunde parallelt? Lykke til!

Jeg tror jeg sier det sånn som det er jeg. Stedet vi bor på er så lite og jeg er omgangsvenner med mine kolleger og har også god kontakt med sjefen.

Lykke til videre dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa jeg, og dro hjem til første hjemmebesøk på barn nr to. Så blir det jo flere "legetimer", og legetimer til legeattest. Men det funker, og de på naturmetoden proklamerer vel ikke at nå går vi hjem og produserer?? Kanskje vi "treffes" mer på DOL ettersom prosessene vil gå sånn noenlunde parallelt? Lykke til!

Det var jo lurt, og eg synest ikkje det verkar så snyltete heller. Sjølv hadde eg berre tenkt å ta fri utan løn!!! Me skal også starta opp med adopsjon nr. 2 i desse dagar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...