Gå til innhold

Ferie uten barn?


Gjest ferieklar??

Anbefalte innlegg

Gjest ferieklar??

Er det noen her som har erfaring med at mor har dratt på ferie uten far og barn når barnet er forholdsvis lite? Vi har adoptivbarn på 12 md som vi hentet når barnet var 4 md. Nå planlegger mor ferietur alene med jentegjengen, mens far skal ha permisjon. Er det for tidlig at mor drar bort, eller har det ikke noe å si når far allikevel er der? (Det er mor som har vært hjemme frem til nå)

Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil bare si "God ferie".....tror neppe barnet vil få det "ondt" alene hjemme med pappa :-)

Siden barnet ikke var mer enn 4 mnd. ved adopsjon, har nok barnet funnet seg vel til rette, og vil sikkert bare dra nytte av at mamma kommer hjem frisk og opplagt.

Kooos deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chaya

Jeg vil bare si "God ferie".....tror neppe barnet vil få det "ondt" alene hjemme med pappa :-)

Siden barnet ikke var mer enn 4 mnd. ved adopsjon, har nok barnet funnet seg vel til rette, og vil sikkert bare dra nytte av at mamma kommer hjem frisk og opplagt.

Kooos deg!!!

Helt enig med jairo, i tillegg vil jeg vise til viktigheten av å la pappa og barnet få en tid sammen uten at mamma er tilstede. Ofte vil det skape et spesielt forhold mellom dem når de får styre og stelle selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adskillelsen blir sikkert "verst" for mor. Skadelig er det definitivt ikke. Det kommer til å gå aldeles utmerket for alle parter

tror (ikke adoptivmor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...