Gå til innhold

Jeg elsker sommer og sol men....

Anbefalte innlegg

Gjest får så angst av det!
Skrevet

Ja, jeg sliter med angst men det ser ut til at den blir forsterket i intens sol og fint vær.Blir nesten "dårlig" av det.

Jeg er derfor glad i regn og grått vær.

Føler meg mer friskere da og tørr mer.

Ser på værmeldingen og nesten sukker når langtidsvarselet nesten flommer over av stor sol.

Her jeg bor har det vært mest pent vær i våres.

Føler meg unormal som er sånn men som sagt jeg er glad i å sole meg på stranda også.

Hilsen "uværs" jenta.

Videoannonse
Annonse
Gjest blågutt
Skrevet

Gjett om jeg kjenner meg igjen, du er garantert ikke unormal.

Skrevet

Jeg er så enig med deg her!!!!!! Jeg har det akkurat på samme måte! Elsker regn, vind, tåke, for ikke å snakke om torden!

Gjest motisaz
Skrevet

jeg kjenner meg så utroli igjen !! selv om jeg og egentlig liker sol, så er det noe skummelt ved det, føler meg så ubeskytta på en måte. Vind og regn det er meg!

Gjest Z@pvir
Skrevet

Når det er pent vær og sol er folk flest gladere og blidere - og da blir kontrasten til mitt depressive humør enda større.

Blir tydeligere at en feiler noe rett og slett. Er det drittvær er flere enn meg i dritthumør. Det gjør at jeg ikke får så dårlig samvittighet.

Men tåke vil jeg helst unngå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...