Gå til innhold

Undersøkelse for alle


Nyksion

Anbefalte innlegg

Det gjelder når du spaserer rundt og passerer andre mennesker. Jeg er ute etter tilfeller som har faktisk skjedd, ikke hvordan du tror du reagerer.

Kan du huske en gang du har gått forbi en av det motsatte kjønn , svært attraktiv, og vedkommende ikke ser noen i øynene på sin vei? Hvordan reagerte du? Hva følte du om oppførselen? Arrogant? Selvsikkert? Åndsfraværende? Målrettet?

Andre tilfeller: om noen flakker med blikket, om folk som ser deg i øynene litt lenger enn normalt.

Fortell om du er gutt eller jente, om du kjente denne personen; i så fall, likte du vedkommende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dollyn

Jeg likte/like ham! OG jeg kjenner ham!

Han gikk rett forbi meg imens han stirret stivt fremfor seg! Han pleier å si hei, men det gjorde han ikke!

Jeg følte at jeg var blit 100% ignorert!

Han var slem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte/like ham! OG jeg kjenner ham!

Han gikk rett forbi meg imens han stirret stivt fremfor seg! Han pleier å si hei, men det gjorde han ikke!

Jeg følte at jeg var blit 100% ignorert!

Han var slem!

flott! takk for svar :)

Ble du noe mindre interessert i ham etter det? Fikk du lyst til å ta initiativ til noe? Hva skjedde siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...