Gå til innhold

stavanger-treff møtested/tid


Gjest flo

Anbefalte innlegg

Ser ut som om det treffet vårt blir på mandag den 13. kl 20. Eneste som gjenstår er da møtested. Noen som har forslag? Hvis jeg skal foreslå noe så må det bli Gamlaværket på Sandnes. Men jeg er så absolutt mottakelig for andre steder.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chaya

Vi er ikke med i noen adopsjonsforening e.l., men forstår at dere er en gruppe adopsjonsforeldre som møtes. Vi har en adoptert datter på snart 8 mnd., men har ikke tenkt igjennom om vi skal prøve å oppsøke andre som har adoptert. Ser at det er mange spørsmål en ofte tenker på som det sikkert hadde vært godt å diskutert med andre i samme situasjon. Hvordan organiserer dere disse klubbene, går det etter giverlanda?

Vi bor også vanligvis i Stavanger, men akkurat nå bor vi i utlandet. Er spent på hvordan det blir å flytte hjemover igjen, og lurer altså på hvordan adopsjonsbarn og foreldre møtes hjemme i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er ikke med i noen adopsjonsforening e.l., men forstår at dere er en gruppe adopsjonsforeldre som møtes. Vi har en adoptert datter på snart 8 mnd., men har ikke tenkt igjennom om vi skal prøve å oppsøke andre som har adoptert. Ser at det er mange spørsmål en ofte tenker på som det sikkert hadde vært godt å diskutert med andre i samme situasjon. Hvordan organiserer dere disse klubbene, går det etter giverlanda?

Vi bor også vanligvis i Stavanger, men akkurat nå bor vi i utlandet. Er spent på hvordan det blir å flytte hjemover igjen, og lurer altså på hvordan adopsjonsbarn og foreldre møtes hjemme i Stavanger.

Dette treffet er for de som er i adopsjonsprosessen nå eller har vært før eller skal begynne. Vi fordeler oss etter de som er deltakere på dette forumet..altså alle på et sted. Når det gjelder andre møter går vel det ofte gjennom adopsjonsforeningene i begynnelsen, så finner man selvut etterhvert (tror jeg- jeg er fremdeles i startgrop for 1.adopsjon). Doktoronline er et sted å begynne å se etter nye kontakter, så du må gjerne være med enten nå eller siden. Foreslå ingen av oss andre det, kan du foreslå det. Mest sannsynlig er vi alle ganske sosiale, og sier ikke nei takk til et treff,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chaya

Vi er ikke med i noen adopsjonsforening e.l., men forstår at dere er en gruppe adopsjonsforeldre som møtes. Vi har en adoptert datter på snart 8 mnd., men har ikke tenkt igjennom om vi skal prøve å oppsøke andre som har adoptert. Ser at det er mange spørsmål en ofte tenker på som det sikkert hadde vært godt å diskutert med andre i samme situasjon. Hvordan organiserer dere disse klubbene, går det etter giverlanda?

Vi bor også vanligvis i Stavanger, men akkurat nå bor vi i utlandet. Er spent på hvordan det blir å flytte hjemover igjen, og lurer altså på hvordan adopsjonsbarn og foreldre møtes hjemme i Stavanger.

Takker for svar, jeg får holde meg oppdatert utover og se om jeg klarer å snike meg med når den tid kommer. Vi flytter nok ikke hjem før om et års tid, mye skjer nok innen den tid. Nå gleder vi oss til å komme hjem på ferie til norsk sommer, det blir andre gang vi er i Norge med vår lille prinsesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og! :0)

Eg åg komme - viss du AA, som er i reiselivsbransjen og greier, kan hjelpe med å guide til Sanness - og enda mer spesifikt til spisestedet!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...