Gå til innhold

Til ban/annesophie


nojo

Anbefalte innlegg

Hei! Er på ferie i nabolandet og heldigvis er de på nettet.... Får med meg bevegelsene her inne på dol. Fikk sjokk da jeg leste om de som ikke ble godkjent i Kina. Stakk til i magan da gitt. Kan vi väre i noen faresone osv. Man går litt på höygir nå når det går mot tildeling. Kan ikke tillate seg å tro at noe skal kunne skje nå i innspurten - da ville jeg bli gal - de med hvite frakker ville nok fått å gjöre. Vel, her skinner solen og det er sommer og varmt. Jeg blir nok å kikke innom her i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ref. kritikken i forrige innlegg! Så fint å høre fra deg Nojo. Godt at dette forumet har rom for personlige meldinger. Ellers så hadde jeg gått helt amok! Jeg fikk nedtur når vi ikke var med i forrige tildeling, men er oppe igjen nå. Været hjelper jo også.

Kos deg i det fine været. Jeg skal prøve å holde igjen de mennene du vet :o)

Men pass deg, kanskje de står på grensen når du skal hjem. (De med hvite frakker :o)

Send oss mail så snart mailen din er oppe og går igjen da.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...