Gå til innhold

Tildeling Korea VB?


Gjest Heg

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som vet hvor mange tildelinger det har vært fra VB på Korea hittil i år? Det virker nesten som det har stoppet helt opp? Stemmer det at det vil komme mellom 105-110 barn i år?

Det var mange spørsmål på en gang :-) Venter spent på å høre om det er noen som vet noe mer...

Ha en fortsatt god kveld alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sfinx

Brev fra VB pr. april sier at det vil komme hjem ca. 100 barn i år, og at det pr. april har vært 28 tildelinger.

Om det har kommet flere tildelinger etter dette brevet vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venterigjen

Jeg er blant de utålmodige (selv om det er lang tid igjen) og ringte for litt siden.

Jo de forventer 105 tildelinger i år. Ingen i april pga. kursvirksomhet.Derimot forventet de (håpet?) et rush nå når saksbehandleren er tilbake igjen. Jeg krysser fingrene for alle dere som venter tildeling i disse dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 4kløver

Jeg snakket med VB i går. Det har kommet noen få tildelingen nå i mai og de regnet med flere tildelinger senere i mai. Så det er bare å krysse fingrene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speedo

Jeg snakket med VB og fikk vite at det kom 5 tildelinger i april. I mai har det kommet to tildelinger hittil. I dag (onsdag 8. mai) kommer noen barn med eskorte til Gardermoen - og da er det jo lov å håpe at de også har med seg noen tildelinger.

VB virket iallefall optimistiske når det gjaldt tildelinger nå i mai - og det håper jeg stemmer - FOR DA FÅR KANSKJE VI OGSÅ TILDELING I MAI!!!!!!

Ha en fantastisk frigjøringsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter ikke tildeling fra Korea før utpå høsten, men tenker slik at desto flere som får tildeling nå, SNAREST, desto fortere får vi tildeling selv. Det er i grunnen ikke uvanlig at det går fortere om sommeren. Første gang vi fikk tildeling, ventet vi i 7 uker fra godkjenning i SUAK. Kjenner noen som venter tildeling i juni. Håper rushet inkluderer veldig mange tildelinger!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...