Gå til innhold

han var utro


wannabeawesome

Anbefalte innlegg

wannabeawesome

FAEN! etter nesten to år, har jeg nå fått høre at han jeg er sammen med (19 år) har rota med ei på 15 år, ei på 14, ei på 16... vi delte så mange fine ting sammen.. og han vil ikke be meg om unnskylding, han vil ikke prate om det. men han sender meldinger hele tiden, hvor det virker som han fremdeles er glad i meg, men unngår hele tiden problemet. når vi prater på telefonen skryter han bare vilt over hvordan han har det.. men etterpå får jeg melding om hvor jævlig han har det for tida..

han svarer ikke hvis jeg spør om hvorfor han var utro.. jeg har gjort det slutt.. og synes det er veldig usaklig når han skriver melding som om han tror han kan få meg tilbake, uten unnskylding eller noe som helst.

jeg har vannvittig kjærlighetssorg..fordi jeg elsker ham.. har gjort det i 2 år nå.. og han har sagt han har gjort det samme..og alle har syntes vi var så søte sammen.

han har hatt ei tøff tid de siste månedene. men han har sagt til de jentene han har rota med at han ikke har følelser for meg lengre.

snakka med broren hans, han sa at han ikke skjønte seg på ham, sånn som han har holdt på.. han har vært helt fjern i det siste.

hva skal jeg gjøre? føler meg hjelpesløs.. og jeg er helt *borte* i verden-- klarer ikke å være på skolen.. er russ, skulle hatt det morsomt, og jeg har prøvd, men alle vennene mine er ikke hjemme..så nå går alt til helvette...hadde han bare ikke vært utro, så hadde kanskje alt vært som før...

jeg elsker ham.. er såret...

hva skal jeg gjøre?

pliz.... anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dypeste medfølelse fra meg. Selv om det ikke føles slik nå kanskje, kommer det til å gå over. Det kommer til å komme en dag, forhåpentligvis om ikke så alt for lenge, der du er glad og lykkelig, og denne personen ikke opptar tankene dine lenger. Kjærlighetssorg er grusomt. Men prøv å ikke bure deg inne! Det er fryktelig slitsomt å komme seg ut, men prøv! Det kan hjelpe veldig. Venninner kan være en støtte, det er lov å klage når man har det vondt. Stå på, du greier dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæh, det var maksitrist.. :-/

men han høres jo ikke ut som typen med moralsk kompass, så det vil nok skje igjen.... shit happens når man elsker folk med feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du enda ikke forstått at gutter lyver så det renner? Alle gutter er sånn. Det er bare noe dere jenter må leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du enda ikke forstått at gutter lyver så det renner? Alle gutter er sånn. Det er bare noe dere jenter må leve med.

... Kremt. ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...