Gå til innhold

Ikke noe hyggelig forum


Gjest gruff

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er veldig hyggelig forum her, jeg. Jeg har vært inne og lest nesten 1 år før jeg begynte å skrive selv, og selve skrivingen synes jeg er mest spennende. Det er naturlig at dem som har vært med lenge er mer dus enn kanskje andre. Da er det vel bare å bli mer med i diskusjoner eller sende inn innlegg selv (hyggelige vel og merke).

Jeg liker kjempegodt å lese om andres tildelinger og hvordan det går etterpå når barnet er kommet hjem.

Et kjempespennende forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ColPappa

    9

  • Lanka

    2

  • trompet

    1

  • jato

    1

Mest aktive i denne tråden

er det dette forumet som gjør at jeg er i kontakt med medadoptanter som skal til samme land samtidig som meg. Som oppmuntrer meg når ting går i mot i adopsjonsprosessen. Her har Du ColPappa som har jobbet med nicklister og chater og jeg vet ikke hva.

Her kan jeg alltid slenge ut beskieder/spørsmål/problemstillinger. Folk gir alltid råd. De er enig/uenig.

Prøv det selv da vel Gruff! Kom med en konstruktiv problemstilling. Presenter deg litt hvis det er mulig. Vi har mye til felles på kryss av hvor vi er i adopsjonsprosesser og tildelinger.

Vi er en gjeng som har vært gjennom mye forskjellig og som andre sier - det er høyt under taket her. Du må også legge godviljen til, prøv så skal du se :o)

hilsen

en som føler støtte og hyggelig beskjeder på dette forum som en viktig del av hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jøss

Jeg må bare si at selvom jeg ikke har noe spesielt å klage på, undrer det meg at så mange går så totalt i forsvarsposisjon fordi noen ikke syns dette er et hyggelig forum. Du som har skrevet dette innlegget oppfatter det vel slik , og det mener jeg må respekteres. Jeg synes heller ikke dette er et ensidig hyggelig forum. Det er vel helt greit vel, men det er jo mye usakligheter her innimellom alt det saklige og en del lite hyggelige kommentarer. Jeg skjønner ihvertfall ikke at dette er noe å gire seg opp over i det hele tatt, at noen mener forskjellig. Noen ganger virker det som dette foraet er helt hellig. Det syns ikke jeg at det er.

Jeg syns dessuten det må være helt greit å bruke meldingsforumet til private beskjeder, men ikke til gratulasjoner av tildelinger og hjemkomster og sånt. Det hører likksom hjemme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nattsvart

.......med å skrive private beskjeder på forum for meldinger ? Ingen har svart på det. Det var vel det innlegget som startet hele denne meningsløse debatten. Er det rart det blir krig i verden sier nå jeg. Jeg synes ikke det er noe problem med private beskjeder her, men jeg kan heller ikke se at det skulle være noen problemer med å skrive på "meldinger".

Til informasjon så er velkomstteksten på "forum for meldinger" slik:

Her er en oppslagstavle for dem som ønsker å gratulere hverandre med fødselsdager, barnefødsler eller legge igjen andre "personlige" meldinger.

Hadde vært morsomt å høre hvorfor det oppfattes som et stort problem å bruke denne "oppslagstavla". Blir vårt forum mindre nært av den grunn?

Jeg hører ikke spesielt til her, hvis man er nødt til det for å mene noe. Jeg er litt både her og der. Kan ikke uttale meg om det er spesielt hyggelig her. Har ikke merket noe i verken den ene eller andre retningen. Men temmelig spesielle er dere nok :-) Det er vanlig på de andre gruppene å bruke forum for meldinger for å gi private beskjeder. Jeg kan absolutt ikke forstå hvorfor det skulle være noe problem for dere. Kanskje dere slett ikke vil menge dere med oss andre DOL-brukere?

(vil også si jeg synes det er sært å si at man bare får finne seg et annet forum hvis man ikke liker seg her. Hva med å være litt imøtekommende i steden?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym denne gangen

Helt enig med deg Gruff! Har lest forumet i omtrent et år uten å ha lagt meg noe særlig i debatten.

Mye som luftes her er konstruktivt og bra, men jeg har også notert tendensen til klikkdannelser her inne- nåde den som mener noe annet enn "oss"!

Prøvde meg her inne for snart et år siden, dum som jeg var ville jeg som alle de andre jeg hadde lest om dele gleden ved tildelinga vår. Jeg var i den syvende himmel fordi alt gikk så mye raskere enn vi hadde regnet med.

Det jeg ikke hadde fått med meg var at når visse følte seg trampet på var det slett ingen glede over vår lykke. Jeg fikk flere misunnelige og sinte svar om hvorfor vi gikk foran resten av køen!!

Må bare si at jeg ble kjempeskuffet, såret og litt sint, det ble noen tårer den kvelden (ganske mange, faktisk). Etter dette har jeg fulgt med fra sidelinja, og er som dere sikkert forstår ganske kritisk til det hele.

Vil bare si til alle dere som synes det er så hyggelig

her inne at alle ikke opplever det slik, og noen av oss føler seg uttafor i det "gode selskap".

Det var DEILIG å endelig få det ut, og takk til deg som satte det på tapeten. En ting fikk jeg erfare, og et er at det er så sant som det er sagt, i Norge er misunnelsen sterkere enn seksualdriften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gruff

Helt enig med deg Gruff! Har lest forumet i omtrent et år uten å ha lagt meg noe særlig i debatten.

Mye som luftes her er konstruktivt og bra, men jeg har også notert tendensen til klikkdannelser her inne- nåde den som mener noe annet enn "oss"!

Prøvde meg her inne for snart et år siden, dum som jeg var ville jeg som alle de andre jeg hadde lest om dele gleden ved tildelinga vår. Jeg var i den syvende himmel fordi alt gikk så mye raskere enn vi hadde regnet med.

Det jeg ikke hadde fått med meg var at når visse følte seg trampet på var det slett ingen glede over vår lykke. Jeg fikk flere misunnelige og sinte svar om hvorfor vi gikk foran resten av køen!!

Må bare si at jeg ble kjempeskuffet, såret og litt sint, det ble noen tårer den kvelden (ganske mange, faktisk). Etter dette har jeg fulgt med fra sidelinja, og er som dere sikkert forstår ganske kritisk til det hele.

Vil bare si til alle dere som synes det er så hyggelig

her inne at alle ikke opplever det slik, og noen av oss føler seg uttafor i det "gode selskap".

Det var DEILIG å endelig få det ut, og takk til deg som satte det på tapeten. En ting fikk jeg erfare, og et er at det er så sant som det er sagt, i Norge er misunnelsen sterkere enn seksualdriften!

Veldig trist og leit å høre om hva du opplevde i forbindelse med tildelingen av barn. Det er dessverre til tider lite forståelse og mye misunnelse her inne. Jeg er glad for at noen andre også tar bladet fra munnen og sier fra . Takk skal du ha "anonym denne gangen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en forholdsvis ny bruker (ca 1 år) av dette forumet og jeg er kanskje ikke av de flittigste skriver'ne, men jeg er en flittig leser.

Jeg har enda til gode å se at noen har blitt dritt ut eller latterliggjort her inne.

Jeg føler nok, som mange av de andre, at det god høyde under taket her inne.

Men det kommer vel an på hvordan man presenterer seg selv eller det man ønsker å legge frem her inne!

Hvis man ønsker å bli respektert og godt mottatt er det nok ikke lurest å starte innlegget sitt med; " Dette er slett ikke noe hyggelig og nært forum."

Her er det folk som har brukt dette forumet i mange år og fulgt hverandre gjennom godt og vondt - og hele tiden kommer det nye brukere inn her som er i samme situasjon og som trenger info og råd fra erfarne adoptanter. Noe de får til fulle, syntes jeg iallefall.

Det er mange følelser ute å går her inne,- gjennom hver fase i adopsjonsprossessen;

usikkerhet,glede,oppgitthet,utålmodighet, lykke, frustrasjon,håp, fortvilelse, enda mer lykke osv osv

Man burde kanskje trå litt varsomt istedenfor å buse inn og sparke folk i leggen (jfr,ColPappa) og såre folk!

- Ihvertfall hvis man venter seg kun godord tilbake! (Som man roper i skogen osv...)

Man bør behandle/ snakke til andre slik man ønsker å bli behandlet/snakket til selv!

Det er tydelig at du ønsker å provosere - noe du tydligvis har klart, så du burde være fornøyd.

Til slutt vil jeg bare si at jeg er glad for at dette forumet finnes - her har jeg fått ufattelig mye nyttig informasjon og jeg synes det er kjempegøy og følge med på alle godkjenninger og tildelinger!!!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adoptivmamma

Kjære Gruff!

Det er flott at du tør å si fra! Det er ikke lett her på adopsjonsforumet. Det ser vi også av mange av svarene du har fått.

Jeg har også lesr innlegget til "anonym denne gangen". Jeg har opplevd noe lignende. Vi fikk også tildelt et barn lenge før forventet. Jeg var helt ny her da, og var ikke blant de kjente,kjære. Jeg trodde allikevel andre ville glede seg over tildelingen vår og skrev om det . Rett skal være rett. Vi fikk gratulasjoner. Men det var overveldende mange som ikke kunne forstå hvorfor vi hadde fått tildeling etter så kort ventetid.Flere spurte sågar om det var et vanskelig plasserbart barn siden vi fikk tildeling så fort. Fikk inntrykk av at sniking i køen kunne aksepteres dersom det var et 2.sorteringsbarn (ingen brukte det ordet, men meningen var klar nok). Det ble t.o.m. spurt om vi hadde spesielle kontakter. Nok om det. Det var sårt og vondt!! Jeg svarte ikke på alle spørsmålene den gang, men kan fortelle at vi fikk en sunn og frisk gutt på 2 måneder. Gleden vår hadde ikke vært mindre om det hadde vært en 3 åring med hareskår.

Jeg synes dette forumet blir litt FOR personlig når ditt innlegg blir oppfattet som et spark på leggen av noen. Jeg må innrømme at jeg i denne sammenhengen er skuffet over ColPappa som jeg ellers respekterer høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heldiggrisen

Jeg er en forholdsvis ny bruker (ca 1 år) av dette forumet og jeg er kanskje ikke av de flittigste skriver'ne, men jeg er en flittig leser.

Jeg har enda til gode å se at noen har blitt dritt ut eller latterliggjort her inne.

Jeg føler nok, som mange av de andre, at det god høyde under taket her inne.

Men det kommer vel an på hvordan man presenterer seg selv eller det man ønsker å legge frem her inne!

Hvis man ønsker å bli respektert og godt mottatt er det nok ikke lurest å starte innlegget sitt med; " Dette er slett ikke noe hyggelig og nært forum."

Her er det folk som har brukt dette forumet i mange år og fulgt hverandre gjennom godt og vondt - og hele tiden kommer det nye brukere inn her som er i samme situasjon og som trenger info og råd fra erfarne adoptanter. Noe de får til fulle, syntes jeg iallefall.

Det er mange følelser ute å går her inne,- gjennom hver fase i adopsjonsprossessen;

usikkerhet,glede,oppgitthet,utålmodighet, lykke, frustrasjon,håp, fortvilelse, enda mer lykke osv osv

Man burde kanskje trå litt varsomt istedenfor å buse inn og sparke folk i leggen (jfr,ColPappa) og såre folk!

- Ihvertfall hvis man venter seg kun godord tilbake! (Som man roper i skogen osv...)

Man bør behandle/ snakke til andre slik man ønsker å bli behandlet/snakket til selv!

Det er tydelig at du ønsker å provosere - noe du tydligvis har klart, så du burde være fornøyd.

Til slutt vil jeg bare si at jeg er glad for at dette forumet finnes - her har jeg fått ufattelig mye nyttig informasjon og jeg synes det er kjempegøy og følge med på alle godkjenninger og tildelinger!!!

Mvh

Noen ser på dette som et hyggelig forum - andre ikke. Noen ser nyanser. Hvorfor er det så vanskelig å akseptere? Hvorfor ikke prøve å se ting fra andres synsvinkel, og spørre om hva som kan gjøres for å forbedre forumet - istedenfor å slå tilbake. Er du også ute etter å provosere "jato"? som du beskylder "gruff" for. Du provoserer i hvertfall meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.......med å skrive private beskjeder på forum for meldinger ? Ingen har svart på det. Det var vel det innlegget som startet hele denne meningsløse debatten. Er det rart det blir krig i verden sier nå jeg. Jeg synes ikke det er noe problem med private beskjeder her, men jeg kan heller ikke se at det skulle være noen problemer med å skrive på "meldinger".

Til informasjon så er velkomstteksten på "forum for meldinger" slik:

Her er en oppslagstavle for dem som ønsker å gratulere hverandre med fødselsdager, barnefødsler eller legge igjen andre "personlige" meldinger.

Hadde vært morsomt å høre hvorfor det oppfattes som et stort problem å bruke denne "oppslagstavla". Blir vårt forum mindre nært av den grunn?

Hvis vi før vi begynner å lese ser etter hva som står til høyere, så får vi den informasjonen vi ønsker angående dette forumet.

Jeg er en av de heldige som har fått stor hjelp av colpappa gjennom hele prossessen, og har etterhvert blitt en ivrig leser . av og til har jeg svart med mine erfaringer, og av og til har jeg fått pepper tilbake.Da har jeg tenkt slik at det er ennå ingen som ikke har blitt foreldre, som har peiling på hva det egentlig er å være mor eller far.Men alle som er innom her og er potensielle adoptivforeldre har allikevell en mening om det.

Da er det fint å ha noen likesinnede å spørre, for det er her du finner dem.

TUSEN TAKK for at dette forumet finnes og at flere enn meg fikk og får hjelp til spørsmåla vi har.

Hilsen en mormor som er adoptivmor og har fått et adoptivbarnebarn, og har erfaring med det meste.(både vondt og godt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Gruff!

Det er flott at du tør å si fra! Det er ikke lett her på adopsjonsforumet. Det ser vi også av mange av svarene du har fått.

Jeg har også lesr innlegget til "anonym denne gangen". Jeg har opplevd noe lignende. Vi fikk også tildelt et barn lenge før forventet. Jeg var helt ny her da, og var ikke blant de kjente,kjære. Jeg trodde allikevel andre ville glede seg over tildelingen vår og skrev om det . Rett skal være rett. Vi fikk gratulasjoner. Men det var overveldende mange som ikke kunne forstå hvorfor vi hadde fått tildeling etter så kort ventetid.Flere spurte sågar om det var et vanskelig plasserbart barn siden vi fikk tildeling så fort. Fikk inntrykk av at sniking i køen kunne aksepteres dersom det var et 2.sorteringsbarn (ingen brukte det ordet, men meningen var klar nok). Det ble t.o.m. spurt om vi hadde spesielle kontakter. Nok om det. Det var sårt og vondt!! Jeg svarte ikke på alle spørsmålene den gang, men kan fortelle at vi fikk en sunn og frisk gutt på 2 måneder. Gleden vår hadde ikke vært mindre om det hadde vært en 3 åring med hareskår.

Jeg synes dette forumet blir litt FOR personlig når ditt innlegg blir oppfattet som et spark på leggen av noen. Jeg må innrømme at jeg i denne sammenhengen er skuffet over ColPappa som jeg ellers respekterer høyt.

Hei!

Jeg sier at jeg opplever hans svar til meg som et spark på leggen. Jeg har ikke sagt det om hans opprinnelige innlegg. Det er jeg bare uenig i

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En uttafor

Når jeg ser diskusjonen som har utspilt seg i denne tråden trekker jeg konklusjonen: Dette er ikke noe hyggelig forum !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

MORALEN ER: KVÆL ALL KRITIKK I UTGANGSPUNKTET SÅ ER DET INGEN SOM TØR Å KRITISERE MER PÅ LENGE, OG SÅ LENGE INGEN KRITISERER ER ALT VEL OG BRA HER HOS OSS !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MORALEN ER: KVÆL ALL KRITIKK I UTGANGSPUNKTET SÅ ER DET INGEN SOM TØR Å KRITISERE MER PÅ LENGE, OG SÅ LENGE INGEN KRITISERER ER ALT VEL OG BRA HER HOS OSS !!!!!

Hei!

Ikke helt riktig.

Moralen er: Hold kjeft når jeg/vi kritiserer. Svar aldri på kritikk. Det vil vi ha oss frabedt.

Ellers syns jeg det er utidig og aldri så lite feigt å rope denne type kritikk uten å skrive under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Hei!

Ikke helt riktig.

Moralen er: Hold kjeft når jeg/vi kritiserer. Svar aldri på kritikk. Det vil vi ha oss frabedt.

Ellers syns jeg det er utidig og aldri så lite feigt å rope denne type kritikk uten å skrive under.

Føles utrygt å undertegne her !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles utrygt å undertegne her !!

Hei!

Da bør du tenke på hvordan du ordlegger deg. Det jeg reagerer på er ikke kritikken, men måten den blir servert på.

Jeg synes det er trist at folk føler seg tilsidesatt og at de opplever at de ikke er en del av det gode selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Kjære Gruff!

Det er flott at du tør å si fra! Det er ikke lett her på adopsjonsforumet. Det ser vi også av mange av svarene du har fått.

Jeg har også lesr innlegget til "anonym denne gangen". Jeg har opplevd noe lignende. Vi fikk også tildelt et barn lenge før forventet. Jeg var helt ny her da, og var ikke blant de kjente,kjære. Jeg trodde allikevel andre ville glede seg over tildelingen vår og skrev om det . Rett skal være rett. Vi fikk gratulasjoner. Men det var overveldende mange som ikke kunne forstå hvorfor vi hadde fått tildeling etter så kort ventetid.Flere spurte sågar om det var et vanskelig plasserbart barn siden vi fikk tildeling så fort. Fikk inntrykk av at sniking i køen kunne aksepteres dersom det var et 2.sorteringsbarn (ingen brukte det ordet, men meningen var klar nok). Det ble t.o.m. spurt om vi hadde spesielle kontakter. Nok om det. Det var sårt og vondt!! Jeg svarte ikke på alle spørsmålene den gang, men kan fortelle at vi fikk en sunn og frisk gutt på 2 måneder. Gleden vår hadde ikke vært mindre om det hadde vært en 3 åring med hareskår.

Jeg synes dette forumet blir litt FOR personlig når ditt innlegg blir oppfattet som et spark på leggen av noen. Jeg må innrømme at jeg i denne sammenhengen er skuffet over ColPappa som jeg ellers respekterer høyt.

Vi fikk også tildeling lenge før forventet, men vi opplevede kun varme gratulasjoner.

Jeg har fartet her på DOL lenge og vel og kan ikke huske noe av det som henvises til her. Men så må jeg innrømme at jeg ikke leser hvert bidige innlegg heller. Krangling innimellom, ja, men skal dette være et koseforum der vi kun klapper hverandre på skuldrene?

Helt ok for meg at det står folk fram og forteller at de ikke synes det er et hyggelig forum. Men så klart fryktelig trist!! Men dere som ikke liker dere her må jo akseptere at flertallet tydeligvis synes at dette er et hyggelig forum?

Forøvrig synes jeg at når man vanker her så må man være klar over at ting kan misforstås, og at ting som med første blikk ser spydig/frekt/surt ut bare er en stakkars som er uheldig med formuleringene sine.

Det hadde så klart vært et mål at alle kunne være fornøyd med DOL-adopsjon, men jeg anser det som totalt urealistisk - særlig om man har urealistiske krav til hva forum er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snø

.......med å skrive private beskjeder på forum for meldinger ? Ingen har svart på det. Det var vel det innlegget som startet hele denne meningsløse debatten. Er det rart det blir krig i verden sier nå jeg. Jeg synes ikke det er noe problem med private beskjeder her, men jeg kan heller ikke se at det skulle være noen problemer med å skrive på "meldinger".

Til informasjon så er velkomstteksten på "forum for meldinger" slik:

Her er en oppslagstavle for dem som ønsker å gratulere hverandre med fødselsdager, barnefødsler eller legge igjen andre "personlige" meldinger.

Hadde vært morsomt å høre hvorfor det oppfattes som et stort problem å bruke denne "oppslagstavla". Blir vårt forum mindre nært av den grunn?

Hva er problemet med å hoppe over innlegg man ser at er av privat karakter? Det kan vel ikke være verre det enn å hoppe over innlegg man ser gjelder andre ting man ikke interesserer seg for??

Så klart, man kunne gjerne brukt forum for meldinger, selv foretrekker jeg mail for slike ting.

Men jeg klarer ikke med min beste vilje forstå at man kan klare å opparbeide irritasjon over private meldinger her. Skulle ikke sagt noe om man MÅTTE lese gjennom alt som sto her, men det er jo fritt valg hva man vil lese eller ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gruff

Vi fikk også tildeling lenge før forventet, men vi opplevede kun varme gratulasjoner.

Jeg har fartet her på DOL lenge og vel og kan ikke huske noe av det som henvises til her. Men så må jeg innrømme at jeg ikke leser hvert bidige innlegg heller. Krangling innimellom, ja, men skal dette være et koseforum der vi kun klapper hverandre på skuldrene?

Helt ok for meg at det står folk fram og forteller at de ikke synes det er et hyggelig forum. Men så klart fryktelig trist!! Men dere som ikke liker dere her må jo akseptere at flertallet tydeligvis synes at dette er et hyggelig forum?

Forøvrig synes jeg at når man vanker her så må man være klar over at ting kan misforstås, og at ting som med første blikk ser spydig/frekt/surt ut bare er en stakkars som er uheldig med formuleringene sine.

Det hadde så klart vært et mål at alle kunne være fornøyd med DOL-adopsjon, men jeg anser det som totalt urealistisk - særlig om man har urealistiske krav til hva forum er....

Helt ok for meg at det står folk fram og forteller at de ikke synes det er et hyggelig forum. Men så klart fryktelig trist!! Men dere som ikke liker dere her må jo akseptere at flertallet tydeligvis synes at dette er et hyggelig forum?

Er det en flertallsavgjørelse som avgjør det? Når noen ikke opplever dette som et hyggelig forum, mener du da at opplevelsen vår er feil? At det er en vrangforestilling rett og slett? Kanskje er dette forumet hyggelig for noen, men ikke for andre? Men flertallet har talt.............

Mener du også at hvis en person mobbes på jobben, men de andre har det fint, og opplever det ikke som noe problem, da er det et godt arbeidsmiljø fordi flertallet mener det ?

Jeg synes også du nesten hentyder at de som har fortalt sine historier her(som ikke er udelt positive) lyver. Stemmer det?

Jeg aksepterer at du og flere med deg opplever dette som et hyggelig forum, men det endrer ikke min oppfatning om at det ikke er hyggelig for alle.

Hvorfor undertegner du forresten ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gruff

Hva er problemet med å hoppe over innlegg man ser at er av privat karakter? Det kan vel ikke være verre det enn å hoppe over innlegg man ser gjelder andre ting man ikke interesserer seg for??

Så klart, man kunne gjerne brukt forum for meldinger, selv foretrekker jeg mail for slike ting.

Men jeg klarer ikke med min beste vilje forstå at man kan klare å opparbeide irritasjon over private meldinger her. Skulle ikke sagt noe om man MÅTTE lese gjennom alt som sto her, men det er jo fritt valg hva man vil lese eller ikke!!

Det var ikke jeg som ble irritert over de private meldingene, hvis der er det du mener? Det jeg reagerte på var noen av de ekle svarene/kommentarene. Men jeg kan heller ikke forstå at det er noe problem å bruke "forum for meldinger" til slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...