misan Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 Lurer på om det er ngn som har fåt tildeling av barn? Fikk distrikt Bogota 2uken i april. 0 Siter
tussa Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 Gratulerer med distrikt ) Vi fikk gutten vår fra Bogota i Januar. Gled dere til en fantastisk hentereise. Bogota er en flott by, og det er masse spennende å finne på i tiden dere er der ) Ta dere en tur ut til San Andres i ventetiden også, godt med et pusterom fra storbyen, og deilig med litt slaraffenliv på stranden ) Håper telefonen ringer snart .... ) 0 Siter
ark2 Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 Hei Lurer bare på noe: har du fått beskjed om å oppdatere politiattestene, og evt. når? 0 Siter
misan Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Skrevet 9. mai 2002 Hei Lurer bare på noe: har du fått beskjed om å oppdatere politiattestene, og evt. når? Hei Det vi har hørt er at Bogota er distriktet vi har fått.Vi har inte tildelats mer informasjon av AF. 0 Siter
misan Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Skrevet 9. mai 2002 Gratulerer med distrikt ) Vi fikk gutten vår fra Bogota i Januar. Gled dere til en fantastisk hentereise. Bogota er en flott by, og det er masse spennende å finne på i tiden dere er der ) Ta dere en tur ut til San Andres i ventetiden også, godt med et pusterom fra storbyen, og deilig med litt slaraffenliv på stranden ) Håper telefonen ringer snart .... ) Det hade varit kempe triviligt at få snakka med dig. Du har sikkert mange gode råd at ge meg. 0 Siter
tussa Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 Det hade varit kempe triviligt at få snakka med dig. Du har sikkert mange gode råd at ge meg. Hei ) Send meg en mail på denne adressen : [email protected] deler gjerne med av opplevelsene vi hadde på vår store reise ) Da håper jeg å høre fra deg !! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.