Gå til innhold

En fantastisk ikkeverden


mito

Anbefalte innlegg

Hei

Leste noen av de utrolig mange innlegg under temaet *ikke noe hyggelig forum*. Må si meg forundret over engasjementet innforbi noe som jo på sett og vis ikke finnes......, for å si det litt forkjært. Da vi gikk og ventet i et par år på vårt barn, var jeg iblant innom her med spørsmål og hjertesukk - fikk utrolig mye støtte, mange gav seg tid til å svare utførlig. Like fullt visste jeg jo at dette var svar fra mennesker jeg ikke ante hvem var og viceverca (vet at endel også har etablert personlig kontakt via forumet), og derved tenkte jeg og at jeg ikke kunne ta ting personlig dersom noe negativt kom opp. For iblant var det jo noen som var utpå og formulerte seg slik at en måtte undre seg over graden av hostility i tonen. Jeg tenkte at det måtte handle om noe som foregikk i deres liv - de hadde jo knapt knappenålshodeinfo om meg - knapt noe grunnlag for at jeg kunne kjenne meg angrepet (hvem hadde de angrepet trodde de?) - og visst de ville hisse seg likevel, ja da stod de jo fritt til det der ute i ingenmannsland.

Ser forøvrig at det er langt flere aktive brukere av dette forumet enn da vi var i vår prosess, engasjementet er jo enormt - her må være mye å hente for dem som trenger et slikt adopsjonsforum. Må likevel som først sagt undre meg, hvor tar dere all energien fra --- dette er jo mest av alt ( med endel unntak, I know) som en ikkeverden med personer en ikke vet hvem er, det er et sted man kan bruke til å hente ut det en trenger ifht temaet adopsjon. Hvorfor da bruke energi på å gråte eller rase over at noen som ikke vet fnattet om en hisser seg eller er uenig i noe en har skrevet?

Lykke til alle som er underveis og er innom her iblant, håper dere klarer samler energien deres om selve prosessen dere står i (det tar jo inderlig på i lengden) og ikke kaster den bort på uendelige følesesladede debatter uten mål og mening -- det er det vel neppe verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snø

Jeg har sagt det i tråden lengre nede, men jeg skal si det her også - godt skrevet, mito :-))

Selv hører jeg til blant dem som har fått opptil flere gode RL-venner gjennom DOL-adopsjon.

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sagt det mito:-)

Ønsker deg og dine og alle andre her inne en fredfylt og god helg i den virkelige verden og her inne på dol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...