Gå til innhold

???

Rotta Nytt Liv

Anbefalte innlegg

Rotta Nytt Liv

Sliten....så uendelig sliten. Har ikke sovet på over en uke. Får ikke ro i kroppen og i hodet. Klarer ikke å få bort alle bildene, filmene og stemmene i hodet. Det har blitt en del kutting og overdoser siden 29 november 2001.

Har vært innlagt på psykehuset i 5 uker i vår. Ønsker en ny innleggelse, men førstekontakten, psyken og legen mener jeg ikke skal inn der på lenge. De mener at jeg blir institusjonalisert, og da blir det værre og komme hjem til egen bolig.

Det jeg egentlig ønsker er å komme inn på psykehuset en liten stund slik at jeg får sovet ut. (er trygg der) Da blir jeg sterkere og klarer å hanskes lettere med alt som fåregår i hodet.

Men....sliten som jeg er .... så ønsker jeg bare en ting, og det er å komme bort fra alt sammen. Bare sovne inn og bli borte for alltid.

Hva skal jeg gjøre?

Klarer ikke dette lenger.

Vil bare dø !!!!!!

Har du noen tips om hva jeg skal gjøre, så tar jeg imot med takk!!!

*Klem* fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52826--/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne gitt deg noen råd...men det har jeg ikke..

gjort det du har gjort selv en del ganger nå..

er innlagt(noe jeg ikke vil) og vært det i over ett år nå....

Prøv å snakk med legen din igjen,gjerne ta utskrift av det du har skrevet her og be om så om en liten innleggelse,hvis du tror det vil hjelpe deg.....

*forsiktig klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52826--/#findComment-212148
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...