Gå til innhold

Ærlige meldinger


thaisol

Anbefalte innlegg

Har vært borte fra nettet en liten periode nå - og etter en kjapp gjennomlesing av de siste diskusjonene her - fikk jeg lyst til å sende en takk til ALLE som deltar her - enten de synes forumet er lite hyggelig eller ikke. Noe av det jeg setter mest pris på ved dette forumet er nemlig den lange rekken av sterke og ærlige meninger.

Her kommer det tydelig fram at både bakgrunnen for adopsjonsvalget - syn på adopsjon, barneoppdragelse, barnas "beste" m.m. varierer ganske sterkt mellom oss adoptanter.

Det er imidlertid også slik at disse "ærlige" meningene kan virke ganske sårende iblant - et godt eks på dette er "anonym" som spør om samboerskap og suak - og blir beskyldt for å ha drevet med skatteunndragelse i 8 år. På den annen side - om denne kritikken er basert på helt gale antagelser og slutninger - burde "anonym" ikke la seg såre av dette. Den uvirtuelle verdenen her inne gjør det lett å være ærlig mht meninger og det synes jeg er godt og viktig å ta vare på.

Klarer imidlertid ikke å avslutte dette innlegget uten å si at jeg OGSÅ synes det er veldig hyggelig her - og JA - det er klart at jeg er mest "opptatt" av de som har samme adopsjonsland som meg - men det betyr ikke at jeg er uinteressert i alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...